گستاخی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه ایران

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی اذعان کرد ایران بزرگترین دشمن این رژیم است.

 مقامات رژیم صهیونیستی همچنان به سنگ‌اندازی و ابراز نگرانی در مورد توافق هسته‌ای ایران ادامه می‌دهند و امیدوارند بتوانند آمریکا را به محدودکردن این توافق وادار کنند. "موشه یعلون،" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، در سخنانی مدعی شد: جاه طلبی ایران در دستیابی به بمب اتمی و زیرساخت‌های ترور این کشور از داعش بسیار خطرناک‌تر است.
یعلون در کنفرانس مطالعات امنیت ملی تل‌آویو اظهار داشت: ایران اصلی‌ترین دشمن ما است و اگر قرار باشد میان این کشور و داعش یکی را انتخاب کنم، بدون شک داعش را انتخاب خواهم کرد. به عقیده وزیر جنگ رژیم صهیونیستی داعش شکست‌پذیر است؛ اما ایران با نزدیک شدن به غرب پوششی برای اعمال جنایتکارانه خود پیدا کرده و آمریکا نیز چشم خود را به روی اقدامات تروریستی این کشور بسته است.
یعلون در بخش دیگری از سخنانش مدعی شد: یک دولت سرکش بر ایران حکومت می‌کند که در تلاش برای برتری و تسلط بر منطقه است. حماس نماینده ایران است که در هر لحظه آمادگی راه اندازی یک جنگ تمام عیار را دارد. ایران در حال حاضر در ۵ قاره جهان اقدامات تروریستی را حمایت می‌کند، در آسیا، آفریقا، اروپا، آمریکای جنوبی و شمالی می‌توان رد پای ایران را در حوادث تروریستی دید.
یعلون در پایان عصبانیت خود را از توافق هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ مخفی نکرد و گفت: این توافق هرگز نباید امضا می‌شد. آمریکا به ایران فرصت داد تا با آزادی عمل کامل به اقدامات تهدیدآمیز و تروریستی خود در منطقه ادامه دهد.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.