عضو بنیاد امید ایرانیان: اصلاح طلبان از نقش صندوق‌های رأی غافل نشوند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: رد صلاحیت اصلاح طلبان بر نتیجه مورد انتظار اصلاح‌طلبان از انتخابات مجلس شورای اسلامی تاثیر منفی می‌گذارد اما اصلاح طلبان نباید از نقش صندوق‌های رأی غافل شوند.

حسن رسولی با اشاره به اینکه اعلام نتایج هیات نظارت درباره بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات مطابق با خطوط ترسیم شده توسط رهبری نیست اظهار کرد: یقین دارم که شورای نگهبان با تکیه بر جایگاه رفیع نظارتی خود در فرصت قانونی باقیمانده، نقش داوری عادلانه و منصفانه خود را ایفا می‌کند و رویه انجام شده در بررسی صلاحیت‌ها را بازنگری و اصلاح می‌کند.
این فعال سیاسی همچنین با بیان اینکه تحقق نتایج ملی مستلزم وقوع انتخابات رقابتی است افزود: باید امکان حضور کاندیدای همه جریان‌های سیاسی در انتخابات فراهم شود و کاندیدای همه جریان‌ها در سبد انتخاباتی مردم فراهم شود.
رسولی در ادامه خطاب به اصلاح طلبان رد صلاحیت شده گفت: این دوستان این نوع برخورد را منتسب به حاکمیت نکنند و بدون یأس و افسردگی و با امید در صحنه سیاسی کشور حضور داشته باشند و به قواعد و جهت‌گیری‌های راهبردی که عقلای اصلاح‌طلبان تنظیم کرده‌اند پایبند باشند.
این عضو بنیاد امید ایرانیان در پایان تاکید کرد: اصلاح طلبان تحت هیچ شرایطی نباید از نقش و اهمیت صندوق‌های رأی غافل شوند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.