گلزنی اشکان دژاگه در یک دیدار دوستانه

ستاره ایرانی العربی در دیداری دوستانه که این تیم قطری برابر الجزیره امارات به میدان رفت خوش درخشید و موفق شد دو گل برای تیمش به ثمر رساند. شاگردان زولا در این دیدار موفق شدند که با نتیجه ۷ بر صفر بازی را به سود خود به پایان رسانند.

العربی قطر که در تعطیلات زمستانی در امارات اردو زده است در دیداری دوستانه به مصاف الجزیره رفت و موفق شد برابر نماینده امارات با نتیجه دور از انتظار ۷ بر صفر به پیروزی برسد تا ثابت کند دچار تغییر و تحول زیادی شده است.
اشکان دژاگه، ستاره ایرانی العربی در این دیدار یکی از بهترین بازیکنان بود و موفق شد دو گل به ثمر رساند تا سهم بسزایی در کسب این پیروزی داشته باشد.
شاگردان جیان فرانکو زولا در نیم فصل نخست لیگ ستارگان قطر عملکرد خوبی از خود نشان ندادند و با توجه به اختلاف زیادی که با صدر جدول رده بندی دارند بسیار بعید است که بتوانند جام قهرمانی را بالای سر برند.
این باشگاه قطری روزهای سختی را پشت سرمی گذارد و شرایط برای زولا سخت شده است. چند روز پیش مدیر ورزشی این باشگاه به خاطر اختلاف با زولا از کار برکنار شد. رسانه های قطری نوشتند که دلیل اصلی این اختلاف جواد نکونام بوده است، چرا که این بازیکن ایرانی گزینه مورد علاقه زولا است این درحالی است که مدیر ورزشی العربی با جذب این ستاره ایرانی مخالف است.
هنوز وضعیت نکونام در هاله‌ای از ابهام است و معلوم نیست که آیا او راهی این تیم قطری می شود یا نه.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.