حاج‌رضایی: امیدوارم تیم امید ازدفاع ضربه نخورد

مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد که حضور کارلوس کی‌روش در قطر، بعد از آمدن او به این کشور نمایشی شد و جنبه تشریفاتی پیدا کرد.

امیر حاج‌رضایی ابتدا در خصوص شرایط تیم امید در آستانه دیدار حساس این تیم برابر ژاپن اظهار داشت: در مورد سه بازی گذشته دو نکته منفی در تیم امید دیدم. موضوع اول این است که تغییرات این تیم در ترکیب اصلی بسیار زیاد است و ما در هر مسابقه تغییرات گسترده‌ای داشتیم. حتی بعضی از بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی بازی کردند و به عنوان مثال باید بگویم که در بازی با چین نسبت به بازی مقابل قطر شش تغییر داشتیم.
وی ادامه داد: کادر فنی به این موضوع اشاره کرد که آنها نمی‌خواهند بازیکنان را خسته کنند، ولی من نمی‌توانم این تحلیل را قبول کنم و این دلیل محکمی نیست. نکته بعدی در مورد ضعف خط دفاعی است و امیدوارم در بازی با ژاپن از این ناحیه ضربه نخوریم. با اینکه نمی‌توان ضعف‌ها را به صورت کامل از بین برد، ولی می‌توانیم آنها را کاهش دهیم.
مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: ما بازیکنان شایسته‌ای داریم و امیدوارم که از این مرحله عبور کنیم. ما مقابل تیم چین که تیم پرقدرتی نبود اشتباهات زیادی داشتیم و باید این اشتباهات کم شود. واقعاً بازی سختی درپیش داریم، ولی امیدوارم که در نهایت نتیجه بگیریم.
حاج‌رضایی در مورد حضور کی‌روش در قطر و اینکه برخی معتقدند رفتن او به این کشور نمایشی بود، گفت: فدراسیون از این مربی خواسته بود که به قطر برود. فکر می‌کنم در آنجا استقبالی از ایشان نشد. من دوست ندارم از شخص خاصی طرفداری کنم، چون تیم امید و تیم بزرگسالان هر دو برای کشورم هستند، ولی باید بگویم که بحث رفتن کی‌روش به قطر نمایشی نبود، ولی بعد از اینکه وارد این کشور شد، حضورش در قطر جنبه تشریفاتی پیدا کرد.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.