آغاز ثبت درخواست نقل و انتقلات دانشجویی دانشگاه آزاد

ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۵-۹۴ آغاز و تا پایان آذر ماه ادامه خواهد داشت.

براساس اطلاعات مندرج در سامانه نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان متقاضی در این سال تحصیلی می‌توانند ضمن مراجعه به سامانه نقل و انتقالات دانشجویی از تاریخ ۹۴/۰۹/۱۵ تا پایان روز ۹۴/۰۹/۳۰ طبق ضوابط و آیین‌نامه نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.
 
 سامانه درخواست نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برای دانشجویان مشغول به تحصیل در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۵-۹۴ باز می‌شود.
 
دانشجویان متقاضی می‌توانند با مراجعه به سامانه نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از ضوابط و آیین‌نامه نقل و انتقال دانشجو مطلع شوند.
 
براساس آنچه که در سامانه نقل و انتقلات دانشجویی آمده است، امکان ثبت درخواست پذیرفته‌شدگان نیمسال دوم ۹۵-۹۴ وجود ندارد.
 
همچنین ثبت درخواست انتقالی دانشجویان دوره دکتری تخصصی به استثنا متقاضیان واجد شرایط ماده ۲ (شاهد و ایثارگران) ممنوع است و نقل و انتقال دانشجویان دوره دکتری تخصصی پژوهش محور نیز در کلیه مواد آیین نامه امکان‌پذیر نخواهد بود. علاوه بر این امکان ثبت درخواست دانشجویان واحدهای بین‌الملل و برون‌مرزی طبق آیین‌نامه وجود ندارد.
 
لازم به ذکر است که انتقال دانشجو در تمامی مواد آیین‌نامه در نیم‌سال آخر تحصیلی وجود ندارد. علاوه بر این نقل و انتقال از واحد الکترونیک به سایر واحدهای دانشگاهی نیز ممنوع است.
 
همچنین دانشجویانی که در رشته‌های پزشکی واحد بین‌المللی کیش و قشم و رشته دندان‌پزشکی واحد بین‌المللی کیش مشغول به تحصیل هستند امکان انتقال یا مهمانی آن‌ها به شهرهای دیگر وجود ندارد.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.