رائول: دیر یا زود به رئال مادید برمی‌گردم

مهاجم پیشین تیم فوتبال رئال‌مادرید اعتراف کرد حتی اگر رئالی‌ها به او پیشنهاد مربیگری ندهد به سانتیاگو برنابئو برمی‌گردد و در یک پست مدیریتی مشغول به کار می‌شود.

رائول گونزالس به بازگشت به سانتیاگوبرنابئو نیم‌نگاهی دارد و می‌گوید برای بازگشت به خانه تیمی که پرافتخارترین روزهای دوران بازیگری‌اش را در آن سپری کرده، راغب است اما زمانی این کار را انجام می‌دهد که مطمئن شود شانسی برای ورود به عرصه مربیگری ندارد.
رائول که در فاصله سال‌های ۱۹۹۴ تا ۲۰۱۰ برای رئال مادرید ۷۴۱ بازی انجام داد و ۳۲۳ گل هم زد، دو ماه پیش با پایان فصل لیگ حرفه‌ای آمریکا، رسماً به دوران بازیگری‌اش پایان داد. حالا او که سابقه بازی در تیم‌های شالکه، السد قطر و نیویورک کاسموس را هم دارد و به عنوان سفیر لالیگا در آمریکا فعالیت دارد، می‌خواهد مربیگری را هم تجربه کند، اما تا الان پیشنهادی برای انجام این کار نداشته است.
رائول گفت: من فعالیت در هیچ پستی از فوتبال را رد نمی‌کنم، حتی ریاست. البته داشتن دوران بازیگری موفق، موفقیت شما در دیگر نقش‌ها را تضمین نمی‌کند و این به معنای حتمی بودن موفقیت شما به عنوان یک سرمربی نیست. من باید خودم را برای قبول مسئولیت مربیگری کاملاً آماده کنم.
رائول که با نشریه «لارگرو» مصاحبه می‌کرد، در خصوص احتمال بازگشتش به مادرید هم اظهار داشت: مادرید همیشه به من اعتماد داشته و درهایش را به رویم باز گذاشته است. رابطه من هم با رئیس باشگاه، فلورنتینو پرس خوب است. فعلاً برنامه من این است که در نیویورک بمانم، اما زمانی خواهد رسید که به رئال مادرید برمی‌گردم و در پستی مناسب شروع به فعالیت می‌کنم. من هنوز هم به رئال مادرید فکر می‌کنم و امیدوارم که این تیم در این فصل جام ببرد.
هم‌تیمی پیشین رائول، زین‌الدین زیدان به تازگی به عنوان سرمربی جدید کهکشانی‌ها منصوب شده است. کاپیتان پیشین رئال با حمایت از اسطوره فرانسوی سفیدپوشان شهر مادرید عنوان کرد: با زیدان، تیم گزینه‌های زیادی برای کسب جام‌های مهمی مثل لالیگا و لیگ قهرمانان خواهد داشت.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.