مسی: در اروپا فقط برای بارسلونا بازی می‌کنم

بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۵ تأکید کرد در قاره سبز تنها برای آبی‌و‌اناری پوشان بازی خواهد کرد.

لیونل مسی که به تازگی برای پنجمین بار به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شده است، مورد توجه تیم‌هایی همچون منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن است که قدرت مالی بالایی دارند. برخی بر این باورند که این دو باشگاه با پیشنهادهای وسوسه‌انگیز شانس جذب مهاجم آرژانتینی بارسلونا را دارند.
ستاره ۲۸ ساله آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا در گفت‌و‌گو با مجله «فرانس فوتبال» گفت: همیشه گفته‌ام که بارسلونا خانه من است و دوست دارم در این باشگاه بازنشسته شوم، ولی این را هم گفته‌ام که دوران حرفه‌ای من در اروپا در این باشگاه است. من در اروپا هرگز در تیم دیگری به غیر از بارسا بازی نخواهم کرد.
وی در ادامه صحبت‌هایش اظهار داشت: با این حال مایلم روزی در آرژانتین بازی کنم، چون آنجا را زمانی که سن زیادی نداشتم، ترک کردم. دوست دارم بدانم که جزیی از فوتبال باشگاهی آرژانتین بودن چه حسی دارد. در فوتبال هر چیزی ممکن است رخ دهد، ولی نسبت به چیزی که می‌خواهم شکی ندارم و آن این است که قصد ماندن در بارسلونا را دارم.
لئو مسی که در موفقیت‌های اخیر بارسلونا نقشی کلیدی داشته است، با وجود اینکه در این فصل در حدود دو ماه به خاطر مصدومیت به دور از مستطیل سبز بوده، در ۲۳ بازی از رقابت‌های مختلف فصل جاری ۱۹ گل به ثمر رسانده است.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.