مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس: پیشنهاد ما به نفت ۲۰۰ میلیون تومان نبود

مدیر روابط‌ عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: سند تماس‌ها و پیامک‌هایی که گفته می‌شود بین مسئولان باشگاه ما با بیرانوند ردوبدل شده در باشگاه موجود بوده و مسائلی که گفته می‌شود دور از واقعیت است.

پندار خمارلو در حاشیه نشست خبری برانکو در خصوص اینکه قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت اعلام کرده پرسپولیسی‌ها تا نیمه‌شب با بیرانوند در تماس بودند و او را وسوسه کردند، اظهار داشت: درست نیست من در مورد بازیکن تیم نفت صحبت کنم اما برای اینکه شبهات برطرف شود لازم می‌دانم توضیحاتی در این باره ارائه دهم.
وی ادامه داد: در آخرین ساعات دوشنبه‌شب بود که قنبرزاده با طاهری تماس گرفت، اما طاهری متوجه این تماس نشد و ساعت یک بامداد روز سه‌شنبه ارتباط دیگری بین آنها برقرار شد و قنبرزاده اعلام کرد مبلغ کلی رضایتنامه برای انتقال قطعی یک میلیارد تومان است.
مدیر روابط‌ عمومی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: با توجه به اینکه مبلغ یک میلیارد تومان فقط پول رضایتنامه‌ بیرانوند می‌شد و قطعا مبلغی را هم خود این دروازه‌بان می‌خواست برای ما امکان فراهم کردن این پول نبود و از این رو قید جذب بیرانوند را زدیم.
خمارلو درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس برای جذب بیرانوند فقط ۲۰۰ میلیون به باشگاه نفت پیشنهاد داده است، گفت: چنین چیزی صحت ندارد. ما می‌دانیم مبلغ رضایتنامه بازیکن ملی‌پوشی چون بیرانوند ۲۰۰ میلیون نیست البته مبلغ پیشنهادی‌مان را اعلام نمی‌کنم چون این مسئله‌ای است بین ما و باشگاه نفت. سند همه تماس‌ها و پیامک‌هایی که گفته می‌شود بین مسئولان باشگاه ما با بیرانوند ردوبدل شده در باشگاه موجود است و مسائلی که گفته می‌شود دور از واقعیت است. ما در حال حاضر آن گلری که می‌خواستیم را جذب کرده‌ایم و دیگر نیازی نیست در مورد مسائل دیگر صحبت کنیم ضمن اینکه برای بیرانوند نیز آرزوی موفقیت داریم.
وی درباره مذاکرات این باشگاه با بیرانوند خاطرنشان کرد: ما فقط با بیرانوند یک جلسه برگزار کردیم و آن هم با هماهنگی بود که ترکاشوند با آل‌اسحاق داشت و وی برای اینکه رقم دریافتی خودش را مشخص کند به باشگاه پرسپولیس آمده بود.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.