اپل OS X ۱۰.۱۱.۳ را برای کامپیوترهای مک منتشر کرد

جدیدترین بیلد از OS X El Capitanامروز به شکل نهایی شده در دسترس کاربران کامپیوترهای مک قرار گرفته و این افراد می توانند با دانلود رایگان و نصب آن در کامپیوتر شخصی خود از مزایای جدیدترین نسخه از سیستم عامل OS X بهره مند گردند.

در حال حاضر تمام کاربران کامپیوترهای مک در سراسر جهان به این بروز رسانی دسترسی دارند و اپل وعده می دهد که در صورت نصب آن در کامپیوتر خود می توانید شاهد بهبودهای کلی در عملکرد سیستم عامل باشید.
شرکت ارائه دهنده کامپیوترهای مک همچنین اظهار داشته که در نسخه ۱۰.۱۱.۳ از سیستم عامل OS X ال کاپیتان، باگ های بسیاری رفع شده اند.
اینطور که پیداست اپل از همین حالا نسخه بتا از OS X ۱۰.۱۱.۴ را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده و آن را به عنوان آخرین بروز رسانی جامع از «ال کاپیتان»، در ماه های آتی و پیش از WWDC به دست کاربران این سیستم عامل خواهد رسید.
اپل در ۲۰۱۵، سال جالبی را به لحاظ امنیتی پشت سر نگذاشت و بروز رسانی تازه OS X نیز بیشتر بر ایمن سازی تاکید داشته تا ارائه قابلیت های نو. با این حال کاربران می توانند در نسخه بعدی با کد ۱۰.۱۱.۴ که آخرین بروز رسانی جامع از «ال کاپیتان» خواهد بود، به ویژگی های جدیدی نظیر Note های امن و پشتیبانی از Live Photos دسترسی پیدا کنند.

 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.