جشن برجام در مدارس استان قزوین برگزار شد

جشن فرجام برجام هسته‌ای و لغو تحریم‌ها عصر امروز با حضور مدیران و مسئولان در کانون فرهنگی تربیتی کوثر استان قزوین برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین علی انصاری معاون پرورشی آموزش و پرورش استان قزوین، محمد رضایی‌زاده مدیر ناحیه ۲ آموزش و پرورش استان قزوین و سایر مدیران و معاونان مناطق ۱۴گانه آموزش و پرورش استان قزوین حضور داشتند.
لغو تحریم‌های بین‌المللی و اجرای برجام پس از مذاکرات و تلاش مسئولان وزارت امورخارجه از امور مهم و اساسی در سرنوشت کشور به شمار می‌رود.
محمد رضایی‌زاده مدیر ناحیه ۲ آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم ضمن تبریک پیروزی ملت بزرگ ایران در بحث هسته‌ای و آغاز اجرای برجام، اظهار داشت: این توفیق را حاصل رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب، ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران و تدبیر و عقلانیت تیم مذاکره کننده بوده که از زحمات مسئولان باید تقدیر و تشکر کرد.
وی بیان کرد: پسابرجام فرصت‌های زیادی در اختیار کشور ما قرار داده که از جمله آن می‌توان به رونق اقتصادی، سرمایه‌گذاری‌های خارجی، رونق صنعت گردشگری و افزایش روابط بین‌المللی اشاره کرد و ما باید از این فرصت ها با تدبیر و هوشمندانه استفاده کنیم.
مدیر ناحیه ۲ آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به اهمیت این پیروزی خاطرنشان کرد: پیش از این جهان به فکر برچیدن بساط تأسیسات هسته‌ای بود، اما اکنون جهان ما را به عنوان یک کشور هسته‌ای و تأثیرگذار در سطح بین‌الملل پذیرفته است.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.