قائم مقام جامعه روحانیت مبارز: اصولگرایان باید مصالح جمعی را بر منافع فردی مقدم بدانند

قائم مقام جامعه روحانیت مبارز گفت: اصولگرایان باید مصالح جمعی را بر منافع فردی خود مقدم بدانند و اگر جمع تصمیمی‌گرفت که مخالف نظر او بود، آن تصمیم را بپذیرد.

حجت السلام سید رضا تقوی قائم مقام جامعه روحانیت مبارز عصر امروز(چهارشنبه) در نشست مشترک شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان و نامزدهای اصولگرا با بیان این که اصولگرایی فراتر از یک حذب و جناح است اظهار داشت: در حال حاضر همه احزاب اصولگرا به خوبی دور هم جمع شده‌اند و فعالیت‌ها به خوبی پیش‌ می‌رود و حرکت کنونی که برگرفته از وحدت است محصول یک حذف و شخصیت نیست.
تقوی با توصیه به اصولگرایان گفت: همه اقدامات در جریان اصولگرا باید رنگ خدا بگیرد و حضرت حق نیز از ما راضی باشد. بنده شهادت می‌دهم انسان‌های مخلص زیادی در بین اصولگرایان قرار دارند و با این نگاه وارد عرصه شدند.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز اخلاقمداری را دومین توصیه به اصولگرایان عنوان کرد و گفت: آیا یک اصولگرا می‌تواند از اخلاق اسلامی جدا شود؟ هرگز. اخلاق باید به عنوان یک اصل بسیار مهم در نظر گرفته شود. 
وی در سومین توصیه خود گفت: اصولگرایان باید مصالح جمعی را بر منافع فردی مقدم بدانند و اگر جمع تصمیم‌گرفت که مخالف نظر او بود آن تصمیم را بپذیرد. 
قائم مقام جامعه روحانیت مبارز خاطر نشان کرد: ما می‌خواهیم مجلسی اصولگرا و انقلابی تشکیل دهیم، مبادا مجلس ششمی تشکیل شود. 
تقوی اضافه کرد: اصولگرایان هیچ‌گاه به دنبال چنگ‌اندازی برای رسیدن به پست و مقامی نبوده‌اند. 
وی در پایان تصریح کرد: برای دستیابی به هدف، ما اصولگرایان نباید از هر وسیله‌ای استفاده کنیم. 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.