سه تیم در کورس قهرمانی نیم فصل/ برنامه کامل این هفته لیگ برتر والیبال

هفته دهم لیگ برتر والیبال فردا ( سه شنبه) درحالی در تهران و شهرستانها پیگیری خواهد شد که تیم های شهرداری ارومیه، پیکان تهران و بانک سرمایه سه تیم باقی مانده در کورس قهرمانی نیم فصل این رقابت ها هستند.

هفته دهم دور رفت بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان کشور یادواره 200 شهید والیبالیست، فردا (سه شنبه) با شش دیدار در شهرهای ورامین، گنبد، زاهدان، تبریز، تهران و آمل پیگیری خواهد شد.

در نخستین دیدار این هفته لیگ برتر والیبال، تیم متین صالحین ورامین میزبان پیکان تهران خواهد بود. تیم پیکان که روز شنبه در سالن مهران مشهد موفق به شکست ثامن شد، برای تثبیت جایگاه دومی خود برابر متین به میدان می رود.

متین صالحین ورامین با 15 امتیاز در جایگاه ششم جدول است و پیکان تهران با 22 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. متین در هفته نهم نیز به دلیل انصراف تیم انتهای جدولی، مسابقه نداشت.

تیم شهرداری ارومیه، صدرنشین 9 هفته گذشته لیگ برتر والیبال در دومین مسابقه هفته دهم این رقابت ها در گنبد به مصاف بازرگانی جواهری گنبد خواهد رفت. بازرگانی با 9 امتیاز در جایگاه نهم جدول رده بندی است و در صورت پیروزی جایگاهش تغییری نخواهد کرد. اما ارومیه که 25 امتیاز دارد اگر مغلوب حریف گنبدی خود شود، تلاش 9 هفته گذشته اش در خطر جدی قرار خواهد گرفت و احتمال از دست دادن صدرنشینی را خواهد داشت.

تیم بانک سرمایه در سومین مسابقه هفته دهم لیگ برتر والیبال در سالن شهید اقدمی شهر تبریز به مصاف شهرداری این شهر خواهد رفت. شاگردان مصطفی کارخانه که لیگ امسال را نسبتا خوب سپری کرده اند، هنوز امید برای کسب قهرمانی نیم فصل دارند و برای رسیدن به این هدف باید در دو دیدار آینده پیروز میدان باشند. این تیم هم اکنون با 21 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد.

نارنجی پوشان سایپا در هفته دهم لیگ برتر در خانه والیبال تهران میزبان آرمان ورزشی اردکان هستند. آرمان با هشت امتیاز در رتبه دهم جدول است و سایپا با 12 امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد. شاگردان ناصر شهنازی سرمربی سایپا با سه تیم دیگر جدول که 15 امتیاز دارند، دارای پنج پیروزی هستند و در صورت کسب پیروزی در این دیدار می تواند جایگاه بالاتری را کسب کند.

برنامه کامل و اسامی داوران و ناظران هفته دهم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

ورامین، سالن شهید گل عباسی: متین صالحین ورامین – پیکان تهران
داور اول: ابراهیم فیروزی، داور دوم: اصغر میرزایی و ناظران: محمد حسین شفقی و یونس حسن زاده

گنبد، سالن المپیک: بازرگانی جواهری گنبد – شهرداری ارومیه
داور اول: اصغر کاظمی، داور دوم: محمد عشق دوست و ناظر: محمود کشفی و امیر ظهیری

زاهدان، سالن استانداری: گوهر کویر زاهدان – آلومینیوم المهدی هرمزگان
داور اول: مسعود ذوقی، داور دوم: احسان زحمتی و ناظر: قاسم سیستانی پور

تبریز، سالن شهید اقدمی: شهرداری تبریز – بانک سرمایه
داور اول: مسعود یزدان پناه، داور دوم: داود نافعی و ناظر: خلیل یگانه مجد

تهران، خانه والیبال: سایپا تهران – آرمان ورزشی اردکان
داور اول: محمد شاهمیری، داور دوم: مرتضی اعلایی و ناظران: حمید حق بین و حسین پورکاشیان

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص): کاله مازندران – ثامن الحجج خراسان
داور اول: مرتضی اکرمی، داور دوم: علیرضا قریب و ناظران: محمد حسن خوشدل و اسماعیل صباغ

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.