ارزیابی مثبت فراکسیون رهروان ولایت مجلس از گزارش آژانس

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: اعضای فراکسیون رهروان ولایت مجلس گزارش اخیر آژانس در مورد ایران را مثبت ارزیابی کردند و آن را رو به جلو دانستند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد صادق ابراهیمی با اشاره به جلسه امروز فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: در این جلسه که با حضور علی لاریجانی رییس مجلس برگزار شد گزارش اخیر آژانس در مورد ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

وی افزود: اعضای فراکسیون رهروان ولایت مجلس گزارش اخیر آژانس را مجموعا گزارشی مثبت ارزیابی کردند و آن را رو به جلو دانستند. 

نماینده مردم شوشتر در مجلس اضافه کرد: البته در یک یا دو مورد در این گزارش از سوی اعضا نقطه ضعف‌‌هایی مطرح شد که البته اهمیت چندانی نداشت و در کل اعضا این گزارش را رو به جلو دانستند.

سادات ابراهیمی با اشاره به ائتلاف اخیر ترکیه، قطر و عربستان گفت: این موضوع نیز در فراکسیون مورد بررسی قرار گرفت با توجه به اتحاد غربی‌ها علیه تروریسم سه کشور ترکیه، قطر و عربستان در این راستا احساس خطر کرده‌اند از این رو ائتلافی تشکیل داده‌اند که جلوی شکست تروریست‌ها را بگیرند. 

وی با اشاره به بررسی ورود برخی نیروهای نظامی از ترکیه به عراق گفت: این موضوع زنگ خطری برای عراق است و باید جلوی راه ورود نظامیان ترکیه به عراق را بگیرند زیرا این موضوع منجر به تضعیف جایگاه دولت عراق می‌شود و از این رو باید چاره‌اندیشی کنند. 

این عضو فراکسیون رهروان مجلس با اشاره به ارائه گزارش برخی از نمایندگانی که در ایام اربعین حسینی به کربلا و نجف سفر کرده‌اند در این فراکسیون گفت: تعدادی از نمایندگانی که در این ایام به کربلای معلی و نجف اشرف سفر کرده‌اند گزارشی از مجموعه امنیت و اقدامات انضباطی که در آن وجود داشت به فراکسیون ارائه کردند. 

نماینده مردم شوشتر در مجلس اضافه کرد: در این جلسه همچنین در مورد موضوع انتخابات و چگونگی آرایش سیاسی انتخاباتی کشور بحث و بررسی شد و قرار شد اعضای فراکسیون با سایر شخصیت‌ها و گروه‌های سیاسی در این راستا جلساتی را برگزار کنند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.