مدیرعامل منطقه آزاد کیش: منابع لازم برای خرید ۱۰ فروند هواپیمای جدید موجود است

مدیر عامل منطقه آزاد کیش با بیان اینکه در سال های اخیر بدنبال توسعه ناوگان هوایی کیش بوده ایم افزود : منابع مالی لازم برای خرید ۱۰ فروند هواپیما وجود دارد که با خرید آن می توان خدمات کیفی به مردم را افزایش داد .

علی اصغر مونسان روز چهارشنبه در حاشیه نخستین همایش مدیران ایمنی صنعت هوانوردی کشور در جمع خبرنگاران با ابراز خوشحالی از لغو تحریم ها، گفت : در دو سال اخیر به جد پیگیر نوسازی و توسعه ناوگان هوایی کیش بودیم اما وجود تحریم ها و نبود امکان جابجایی ارز هواپیمایی خریداری نشد .
وی به شرایط ایجاد شده کنونی در فضای پسا تحریم اشاره کرد و افزود : با استفاده از سیستم بانکی و از مسیر قانونی امکان خرید ۱۰ فروند هواپیمای روز دنیا بوجود آمده است ، در شرایط فعلی منابع لازم برای خرید این هواپیماها وجود دارد و امیدواریم با خرید آنها بتوانیم خدمات کیفی مناسبی به مردم کشور ارائه دهیم .
مونسان گفت: با باز شدن فضای اقتصادی کشور ۱۰ فروند هواپیمای جدید برای هواپیمایی کیش خریداری خواهد شد.
رئیس هیات مدیره سازمان منطقه ازاد کیش با تاکید بر اینکه قیمت بلیت هواپیما در مسیرهای منتهی به جزیره کیش تغییری نخواهد داشت افزود : با دفاتری که افزایش قیمت بلیت داشتند برخورد قانونی صورت گرفت .
وی تصریح کرد : تلاش داریم به منظور رونق گردشگری و ایجاد شرایط آسان برای گردشگران سیاست تثبیت نرخ بلیت را پیگیری کنیم .
نخستین همایش مشترک مدیران ایمنی صنعت هوانوردی کشور با حضور علی عابدزاده معاون وزیر راه وشهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ، علی اصغر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ، رحمت اله مه آبادی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور و محمد شهبازی مدیرکل ایمنی و بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری و جمعی از مدیران و معاونان این صنعت در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.
دستیابی به مصوبه ا یی برای برقراری ارتباط مابین مدیریت ایمنی بخش های مختلف صنعت هوانوردی کشور به منظور پیشگیری از وقوع سوانح و همچنین شناسایی دقیق ابزارهای ارتباطی معتبر این بخش ها با یکدیگر و تبادل اطلاعات و تعامل میان شرکت کنندگان از جمله اهداف برگزاری این همایش است. 
این همایش فردا نیز ادامه دارد .

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.