٧٠٠ میلیون تراکنش ماهانه در سامانه سپهر بانک صادرات

مشتریان بانک صادرات ایران به دلیل تنوع و سرعت در ارایه خدمات هر ماه حدود ۷۰۰ میلیون تراکنش بانکی را از طریق سامانه سپهر انجام می‌دهند.

بانک صادرات ایران به منظور پاسخگویی بیشتر به نیاز مشتریان و ترویج فرهنگ بانکداری نوین، توسعه کمی و کیفی خدمات الکترونیکی برپایه سامانه یکپارچه را دراولویت قرار داده که این مهم مورد اقبال ویژه هموطنان واقع شده، به گونه‌ای که هر ماه حدود ۷۰۰ میلیون تراکنش را از طریق درگاه‌های مختلف سامانه سپهر انجام می‌دهند.
مشتریان این بانک در آذرماه سال ٩۴ به طور میانگین روزانه حدود ٢٣ میلیون و ۵٧ هزار تراکنش از طریق سیستم سپهر و در مجموع ۶٩١ میلیون و ٧١٧ هزار تراکنش موفق مالی انجام داده‌اند، این میزان بیانگر رشد چشمگیر تعداد کل تراکنش‌ها نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال گذشته است و حاکی از استقبال مشتریان از خدمات این بانک است.
بانک صادرات ایران برای ارتقای کیفی و کمی بانکداری نوین، جلب رضایت و تامین رفاه و آسایش مشتریان و همچنین صرفه‌جویی در وقت و هزینه هموطنان از سال ٧٩ نسبت به نصب و راه‌اندازی سیستم پردازش هوشمند رایانه‌ای (سپهر) درشعب خود اقدام و ارتقاء و به‌روز رسانی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مستمر و افزایش قابلیت‌های جدید آن‌را در دستور کار قرار داده است. با توجه به سرعت، تنوع خدمات، سهولت و امنیت بالای سیستم سپهر، استقبال مردم از این سیستم زیاد بوده به‌طوری که تا پایان دی‌ماه سال‌جاری قریب به ۴۴ میلیون حساب الکترونیکی توسط هموطنان درشعب این بانک افتتاح شده است.
همچنین این بانک با ۴۴١ هزار مشتری اینترنتی با میانگین حدود ١٢میلیون تراکنش در ماه، صدور بیش از ۴٧ میلیون انواع کارت‌های الکترونیک و با ٢۶٠٠ شعبه داخلی و ٢١ شعبه خارجی به عنوان بزرگ‌ترین بانک خصوصی کشور نقش به‌سزایی در ترویج بانکداری نوین دارد.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.