تسهیلات ۵۳هزار فقره‌ای بانک ملی ایران در بخش خوداشتغالی و مشاغل خانگی

بانک ملی ایران در حمایت از بازار کار و اشتغال کشور از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه ۵۲هزار و ۹۹۹ فقره تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی پرداخت کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در ده ماه ابتدای امسال با رویکرد حمایت از بازار اشتغال و رونق خوداشتغالی ۳۳هزار و ۲۴ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه خوداشتغالی و بالغ بر ۱۹هزار و ۹۷۵ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگی با معرفی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های حمایتی تخصیص داده است.
بر این اساس در مدت مذکور، سهم تسهیلات خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) از مجموع تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی بانک ملی ایران بالغ بر ۲۶هزار و ۴۸۹ فقره به ارزش ۴هزار و ۷۳۲میلیارد و ۸۶میلیون ریال و تسهیلات خوداشتغالی بهزیستی بالغ بر ۵هزار و ۷۵۶ فقره به ارزش ۹۲۸میلیارد و ۹۴۵میلیون ریال بوده است.
همچنین این بانک، پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به سازمان‌های حمایتی را نیز در دستور کار خود قرار داده که بر این اساس در مدت مذکور، یک‌هزار و ۵۴۵ فقره از این تسهیلات به ارزش ۱۱۹میلیارد و ۵۱۱میلیون ریال به کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۶۴۱ فقره به ارزش ۵۱میلیارد و ۳۵۳میلیون ریال به سازمان بهزیستی پرداخت شده است.
پرداخت ۸۳ فقره تسهیلات مشاغل خانگی بنیاد شهید به ارزش ۸هزار و ۴۰۰میلیارد ریال و ۱۷هزار و ۷۰۶ فقره تسهیلات مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارزش یک‌هزار و ۶۸۶میلیارد و ۹۵۱میلیون ریال از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در راستای حمایت از بازار کسب‌وکار کشور بوده است.
در این مدت همچنین ۷۷۹ فقره تسهیلات خوداشتغالی به ارزش ۱۵۳میلیارد و ۲۲۷میلیون ریال به بنیاد شهید پرداخت شده است.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.