​معاون دبیرکل حزب الله لبنان:اجرای توافق هسته ای پیروزی محور مقاومت بود

شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که محور مقاومت در سطح منطقه پیروزی های بزرگی را رقم زده واز جمله آنها اجرای توافق هسته ای بین جمهوری اسلامی ایران و گروه ۱+۵ و رفع تحریم های ایران است.

شیخ نعیم قاسم در دیدار با هیاتی از فعالان و وکلای اردنی خاطرنشان کرد: همه نیروهای مومن به آزادسازی فلسطین و مخالف با اشغالگری و تبعیت از صهیونیست حول محور مقاومت جمع شده و این محور موفقیت ها و پیروزی های مهمی را در منطقه رقم زده است. 
وی اظهارداشت: شاهد موفقیت های آشکاردر رویاروئی با تکفیری ها در مناطقی از سوریه و آزادی رمادی در عراق هستیم ، ایران هم موفقیتی بزرگ را از طریق اجرای توافق هسته ای ور فع تحریم ها رقم زده و دشمن صهیونیستی همچنان از آمادگی مقاومت لبنان در وحشت به سر می برد. 
معاون دبیرکل حزب الله تصریح کرد: در فلسطین، انتفاضه ، صهیونیست ها را دستپاچه و سردرگم کرده و مردم یمن هم در مقابل ماشین کشتار و ویرانگر سعودی مقاومتی اسطوره ای کرده اند.
شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: با وجود پیچیدگی بحران های در منطقه وضعیت ما در رویاروئی با دشمنان قوی و منسجم است.
وی اظهارداشت: راه حل ها در منطقه بسیار کند جلو می رود و همچنان درجا می زند، بنابر این ما باید صبر کنیم، در میدان حاضر باشیم و انشاء الله به زودی پیروز خواهیم شد.
براساس این گزارش، « سمیح خریس» حقوقدان و رئیس هیات اردنی هم گفت که حزب الله لبنان همچنان کانون مقاومت در رویاروئی با دشمن صهیونیستی است.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.