گواردیولا بر سر دوراهی ماندن یا رفتن

سرمربی بایرن مونیخ هنوز تصمیم نهایی‌اش درباره ماندن و یا جدایی از این تیم را نگرفته است اما اعلام کرد هفته آینده همه چیز روشن خواهد شد.

بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آلمان موفق شد با یک گل، دارمشتات را از پیش رو برداشته و به دور بعد راه پیدا کند.

پپ گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی گفت: خوشحالم که در این دیدار هم موفق شدیم به پیروزی برسیم و به دور بعد راه پیدا کنیم. بازی دشواری داشتیم اما مهم همین بود که توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

درباره آینده پپ گواردیولا در بایرن، گمانه‌زنی‌های زیادی به وجود دارد. قرارداد این مربی اسپانیایی با باواریای‌ها در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و جالب این که او هنوز قراردادش را تمدید نکرده و معلوم هم نیست در بایرن می‌ماند یا راهی تیم دیگری می‌شود.

در نشست خبری بعد از بازی بایرن مونیخ برابر دارمشتات، از گواردیولا درباره آینده‌اش سوال شد و او نیز این‌گونه پاسخ داد: اکنون هیچ جوابی ندارم زیرا تصمیم نهایی‌ام را نگرفتم. هفته آینده همه چیز روشن خواهد شد و درباره آینده حرف خواهم زد.

گواردیولا سومین سال حضورش در بایرن را پشت سر می‌گذارد. تیم او دو بار عنوان قهرمانی در بوندسلیگا را به دست آورده و در فصل جاری هم شانس نخست کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌رود اما در لیگ قهرمانان اروپا تاکنون نتوانسته موفقیتی را به دست آورد. بایرن مونیخ در فصل جاری تیم بسیار آماده‌ای است و این شانس را دارد که با گواردیولا، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.