پدر نیمار: فرزندم هیچ مذاکره ای با رئال مادرید نداشته است

پدر نیمار که مدیر برنامه های او نیز است، شایعه مذاکره نیمار با نمایندگان باشگاه رئال مادرید در حاشیه مراسم توپ طلا را تکذیب کرد.

رسانه های اسپانیا امروز در ادعایی جنجالی اذعان داشتند که نیمار در حاشیه مراسم توپ طلا در زوریخ با نمایندگان باشگاه رئال مادرید برای انتقال به این تیم مذاکره داشته است!
نیمار سینیور پدر نیمار جونیور ستاره برزیلی باشگاه بارسلونا در این اره اذعان داشت: «این ادعا و این ماجرای ساختگی بسیار مسخره و بی ارزش است! همه ما در کنار یکدیگر حضور داشتیم، همه ی رئالی ها و همه ی بارسایی ها با یکدیگر روبرو شدند اما هیچ جلسه ای میان ما نبود.»
آندره کوری کسی که مدیر نقل و انتقالات بازیکنان آمریکای جنوبی بارسلونا است در آنجا کنار ما حضور داشت، چگونه ممکن است او کنار ما باشد و ما در مورد انتقال نیمار به رئال مادرید جلسه بگذاریم؟ من تنها نماینده رسمی نیمار هستم، من فقط می تواتنم در مورد  نیمار با هرکس مذاکره کنم، تنها من، نه هیچ کس دیگر ، بنا بر این این حرف ها مسخره هستند.
نیمار که تا سال ۲۰۱۹ با باشگاه بارسلونا قرارداد دارد، مذاکرات اش با این باشگاه برای تمدید قرارداد به تعویق افتاده است، پدر نیمار در این باره گفت:«نیمار در بارسلونا بسیار  خوشحال و راضی است و از حضور در بارسلونا لذت می بردف ما با بارسلونا برای تمدید قرارداد صحبت خواهیم کرد.»

 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.