پیشنهاد وسوسه‌انگیز به تورس برای دریافت بیشترین حقوق جهان

مدیر برنامه‌های مهاجم روخی‌بلانکو خبر داد که این بازیکن پیشنهادی دارد که در صورت قبول آن، بیشترین دستمزد دریافتی را در بین فوتبالیست‌های جهان خواهد داشت.

فرناندو تورس که در تابستان ۲۰۱۵ با قرادادی قرضی به اتلتیکومادرید پیوست، در پایان فصل جاری قرارداد قرضی‌اش با صدرنشین کنونی لالیگای اسپانیا به پایان می‌رسد، اما به گفته مدیر برنامه‌های وی، تورس پیشنهادات خوبی دریافت کرده است.
تورس ۳۱ ساله که در فصل جاری و در ۱۶ بازی لالیگایی که برای تیم دوم شهر مادرید به میدان رفته تنها دو گل به ثمر رسانده، وضعیت خیلی خوبی در این تیم ندارد و تنها در یک بازی ۹۰ دقیقه کامل بازی کرده است.
مدیر برنامه های فرناندو تورس مدعی شد که این بازیکن اسپانیایی هشت پیشنهاد از باشگاه‌های مختلف دارد که یکی از آنها به قدری وسوسه‌انگیز است که می‌تواند او را به صدر فهرست بالاترین حقوق دریافتی در بین فوتبالیست‌های جهان برساند. او همچنین اشاره کرد که یکی از این پیشنهادات از جانب یک تیم چینی است، هرچند نام این تیم را فاش نکرد.
خوسه آنتونیو مارتین در گفت‌و‌گو با نشریه «سان» انگلیس گفت: تورس و دیه‌گو سیمئونه باید بنشینند و در مورد آینده این بازیکن به گفت‌و‌گو بپردازند. تورس پیشنهادی دریافت کرده که در صورت قبول آن می‌تواند بالاترین حقوق دریافتی در جهان را از آن خود کند. اختلاف بین طرفین خیلی نیست، ولی در نهایت این موضوع به اراده و میل باشگاه باز می‌گردد که علاقه‌ای به حفظ تورس دارد یا خیر.
وی در ادامه اظهار داشت: تصمیم برای ماندن یا جدایی تورس، موضوعی است که نه‌تنها باید توسط میگل آنخل، رئیس باشگاه و گیل مارین، مدیر ورزشی اتلتیکومادرید حل شود، بلکه نظر سیمئونه هم خیلی مهم است، اینکه آیا روی فرناندو برای آینده حساب باز کرده یا خیر؟! هواداران

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.