مقام نظامی پاکستان: درحال میانجی گری میان ایران و عربستان هستیم

فرمانده نیروی هوایی پاکستان که برای شرکت در یک سمینار بین المللی به بحرین سفر کرده است، در سخنانش در این سمینار گفت: پاکستان در حال ایفای نقش مثبت میانجی گری برای رفع تنش میان ایران و عربستان است.

«سهیل امان» در سمینار منامه که به عنوان بخشی از چهارمین نمایشگاه هوایی بین المللی بحرین از سوی رژیم آل خلیفه برگزار شده است، در اظهاراتی تبلغاتی گفت: حل تنش جاری میان ایران و عربستان از طریق مسالمت آمیز نه تنها به عادی سازی روابط میان دو کشور کمک می کند بلکه اقدامی در جهت نظم بخشیدن به جهان اسلام است.
روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری، محمد نواز شریف نخست وزیر پاکستان به همراه ژنرال راحیل شریف فرمانده ارتش این کشور با هدف میانجی گری، به ریاض و تهران سفر کردند.
پاکستان و رژیم آل خلیفه بحرین همکاری های نزدیکی به ویژه در زمینه های دفاعی، امنیتی و نظامی دارند و تعداد قابل توجهی از نیروهای پاکستان، در دستگاه های امنیتی و انتظامی رژیم آل خلیفه به خدمت گرفته شده اند.
وی همچنین به نقش نیروی هوایی ارتش پاکستان در زمینه مبارزه با تروریسم پرداخت و گفت که این مبارزات و عملیات های ضدتروریستی نیروی هوایی پاکستان بسیار موثر بوده است.
وی گفت: عملیات ضدتروریستی ارتش پاکستان معروف به «ضرب عضب» که از بهار سال گذشته در مناطق وسیعی از این کشور آغاز شده است، دستاوردهای بسیاری داشته است.
 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.