رئیس جبهه اصلاحات اصفهان: ورشکستگی حاصل سیاست دولت نهم و دهم بود/ همه باید در تعیین سرنوشت خود مشارکت کنیم

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان حضور حداکثری مردم را لازمه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری دانست و گفت: همه باید در تعیین سرنوست خود مشارکت کنیم.

' سید علی نکویی ' روز جمعه در همایش اصلاح طلبان شهرستان شهرضا با بیان اینکه باید از گذشته درس گرفت، افزود: باید به این موضوع واقف باشیم که موفقیت براحتی و بدون تلاش حاصل نمی شود. 
وی در ادامه به موفقیت های دولت تدبیر و امید در به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای اشاره کرد و این موفقیت را به دولتمردان و ملت تبریک گفت. 
نکویی با اشاره به سیاست های اجرا شده توسط دولت های نهم و دهم، گفت: افزایش اعتیاد و بیکاری، ورشکستگی بنگاههای اقتصادی و تعطیلی واحدهای تولیدی کشور حاصل این سیاست ها بود.
وی حمایت رهبر معظم انقلاب، تدبیر دولت به ریاست دکتر روحانی، عقلانیت دولتمردان، حمایت مردم و یاری خدا را از علل موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای بیان کرد و گفت: از همه مسئولانی که در مذاکرات هسته ای نقش داشتند و در طی دو سال مورد هجمه، تهمت، ناسزا و زخم زبان دشمنان خارجی و مخالفان داخلی قرار گرفتند، تشکر می کنم.
وی با بیان اینکه شیطنت ها و ایجاد دسیسه ها برای موفقیت و پیشرفت ملت بزرگ ایران ادامه داشته و تمام شدنی نیست، تصریح کرد: ما اصلاح طلبان وظیفه داریم مردم را به شرکت در انتخابات تشویق و زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را فراهم کنیم. 
رئیس شورای هماهنگی اصلاحات استان اصفهان اضافه کرد: به هیچ عنوان با انتخابات قهر نخواهیم کرد و این حق ماست که در انتخابات شرکت کنیم و برای تعیین سرنوشت خود رای بدهیم .
وی با اشاره به تایید نشدن صلاحیت شماری از داوطلبان وابسته به گروههای اصلاح طلب تصریح کرد: جبهه اصلاحات استان اصفهان انتظار دارد صلاحیت این داوطلبان با تدبیر و براساس انصاف توسط شورای نگهبان مورد بازنگری قرار گیرد و زمینه حضور آنها در رقابت انتخاباتی فراهم شود.
نکویی با اشاره به فعالیت اصلاح طلبان در فضای سیاسی کشور در طی سال های گذشته، گفت: اصلاح طلبان در هیچ دوره ای به چنین انسجام و بلوغ فکری نرسیده بودند.
رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان گفت: امروز تمام جریان ها و تشکل های فکری اصلاح طلب و اعتدال گرا در کنار هم قرار دارند و فارغ از منافع حزبی، قومی و گروهی به منافع ملی فکر می کنند.
وی مردم شهرستان شهرضا را به حضور گسترده در انتخابات فراخواند و گفت: همه گروه های اصلاح طلب، اعتدال گرا و دوستداران دولت در کنار یکدیگر قرار دارند و اجازه نخواهند داد فتنه گران، شکافی در صفوف آنها ایجاد کنند.
پیش از سخنان نکویی، نماینده جبهه اصلاحات شهرضا، اصلاحات را جزیی از انقلاب و تاریخ ایران دانست و گفت: این جریان حذف شدنی نیست.
محمد طحان افزود: باید تلاش کنیم تا مجلسی متشکل از نمایندگان همه احزاب و گروهها با سلایق مختلف تشکیل شود.
شهرستان شهرضا در ۸۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد. 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.