‌ترکیب شورای ائتلاف اصولگرایان در مشهد مشخص شد

یک فعال سیاسی اصولگرا در مشهد گفت: وضعیت اردوگاه اصولگرایان پس از سفر برخی از اعضا و سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان به مشهد بیش از گذشته سر و سامان گرفته است.

جواد آرین‌منش اظهار کرد: پس از سفر غلامعلی حدادعادل سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان و نبی حبیبی عضو شورای ائتلاف اصولگرایان و دبیرکل حزب موتلفه اسلامی به مشهد و با رایزنی‌ها و نشست‌هایی که این جریان با تشکل‌های مختلف خود انجام دادند اصولگرایان در مشهد جهت ارائه لیست واحد و وحدت رویه در انتخابات مجلس دهم به نتایج کلی رسیدند.
وی افزود: در آخرین جلسه اصولگرایان که با حضور حبیبی، دبیرکل حزب موتلفه حدود ۶ ساعت طول کشید برای انتخاب مدل تشکیل شورای ائتلاف اصولگرایان بحث و مقرر شد تا شورای ائتلاف اصولگرایان در مشهد با ترکیبی از دو نماینده از جبهه پیروان خط امام و رهبری، دو نماینده از جبهه پایداری، دو نماینده از جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و جمعیت ایثارگران، دو نماینده از طیف حامیان قالیباف و یک نفر از شخصیت‌های حقیقی جریان اصولگرا تشکیل شود.
وی ادامه داد: نخستین جلسه شورای ائتلاف اصولگرایان مشهد نیز بزودی تشکیل می‌شود و طی آن رئیس و سخنگوی این شورا مشخص خواهد شد.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.