نماینده اصلاح طلب مجلس: منهای افراطیون دوجناح، اکثر کاندیداها تایید می‌شوند

یک نماینده اصلاح طلب مجلس گفت که با توجه به رایزنی و تعامل بزرگان دولت و مجلس با اعضای شورای نگهبان در مورد رد صلاحیت‌ها و حضور سلایق مختلف در رقابت‌های انتخاباتی تردید ندارم که منهای افراطیون دو جناح اکثر کاندیداها باید خود را برای تبلیغات انتخاباتی آماده کنند.

کمال‌الدین پیرموذن با اشاره به صحبت‌های اخیر رییس جمهور در مورد ضرورت حضور جناح‌های مختلف در انتخابات گفت: تردید ندارم شواری نگهبان عادلانه، با درک عمیق مسوولیت و اتخاذ حساسیت‌های لازم در جهت افزایش صلاحیت کاندیداها تصمیم لازم را اتخاذ خواهد کرد، موضوعی که رایزنی‌های شورای نگهبان نیز گواهی بر آن است.
وی ادامه داد: بر این اساس تردید ندارم که رایزنی‌ها و تعامل بزرگان دولت و مجلس، دلسوزان نظام و خیرین کشور در هر رده‌ای از مسوولیت با شورای نگهبان باعث تایید صلاحیت بیشتر کاندیداهای انتخاباتی منهای افراطی‌های دو جناح می‌شود.
نماینده مردم اردبیل در ادامه با تاکید بر اینکه مجلس به عنوان رکن رکین جمهوریت نظام تبلور شعار جمهوری اسلامی است گفت که مجلس چندصدایی با برخورداری از نیروهای با کیفیت از همه سلایق در هزاره سوم می‌تواند نقش بنیادین در حل مشکلات اقتصادی و سیاسی داشته باشد تا در نهایت شاهد تصویب طرح‌ها و لوایح کارشناسی‌ شده بدون ورود انگیزه‌های سیاسی در مجلس باشیم.
پیرموذن ادامه داد: در این مسیر لازم است برای افزایش میدان انتخاب ملت، کاندیداهایی با دیدگاه‌ها و تخصص‌های مختلف در عرصه رقابت‌ انتخاباتی حضور داشته باشند، موضوعی که قطعا عملیاتی خواهد شد و بزودی خبرهای خوشی از شورای نگهبان در جهت افزایش مشارکت و برای انتخاب اصلح، وجود چندصدایی و حضور نمایندگام مردم از تمام سلایق خواهیم بود.
به گفته وی در شرایط فعلی منطقه‌ای و جهانی، برای موفقیت در پسابرجام و افزایش قدرت کشور به مجلس قوی نیاز است که باید این موضوع مدنظر قرار گرفته شود.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.