عضو هیات رئیسه مجلس مطرح کرد: مجلس روند اجرای برجام را رصد می‌کند

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با قدردانی از عملکرد تیم مذاکره کننده هسته‌ای و رعایت امانتداری در پیشبرد برجام گفت که مجلس روند اجرای برجام را رصد می‌کند.

احمدرضا دستغیب اجرای برجام و لغو تحریم‌ها را دستاورد بزرگ و موفقیت ارزشمند برای جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: لازم است از همه زحماتی که دستگاه دیپلماسی در طول این مدت کشیدند تشکر کنیم، انصافا تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی همانطور که در تعریف مقام معظم رهبری هم آمد با امانتداری و غیرت و شجاعت موضوع را پیش برد و لازم است از ریاست جمهوری ، ریاست مجلس و همکاران تقدیر و تشکر کنم.
وی با بیان اینکه هدایت‌ها و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری مهمترین نقش را در به سرانجام رسیدن برجام داشته اضافه کرد: گشایشی که ایجاد می‌شود و فضایی که فراهم خواهد شد زمینه خوبی است که گروهها و جریانات سیاسی وقت بیشتری را مصروف حل معضلات و مشکلات در کشور کنند.
این عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه نباید یک جریان سیاسی در کشور دلسرد شود، به فضای تخریبی دامن بزند و یا کارشکنی صورت بگیرد گفت: همه گروهها و جریانات سیاسی باید برای توسعه کشور و حل مشکلات داخلی دست به دست هم بدهند زیرا مهمتر از اجرای برجام وحدت و همدلی و وفاقی است که باید در کشور به وجود بیاید و این تازه نقطه آغاز حرکت است.
دستغیب با ابراز امیدواری نسبت به اینکه همه گروهها و جریانات سیاسی به اهمیت این دستاورد پی ببرند درباره‌ی نقش مجلس در نظارت بر اجرای برجام نیز گفت: مجلس در ایفای وظیفه‌ی نظارتی خود روند اجرایی شدن برجام و سایر تعهدات و الزامات را رصد خواهد کرد واین موضوع در کمیسیون امنیت نیز دنبال خواهد شد.
وی در پایان اجرای برجام را دستاوردی بزرگ و شایسته تقدیر و شکر گذاری عنوان کرد.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.