افشارزاده: مظلومی هیچ لیستی به من نداده/ قلعه‌نویی از ما طلبکار است

مدیر‌عامل استقلال با بیان این که تیمش بازی سختی برابر صبای قم دارد گفت که هیچ لیستی از سوی کادر فنی تیمش به او برای نقل و انتقالات نیم‌فصل داده نشده است.

بهرام افشارزاده درباره مصاف تیمش برابر صبای قم، اظها‌ر کرد: بازی بسیار حساسی پیش‌رو داریم. بازیکنان ما توانایی پیروز شدن در این بازی را دارند و خو‌شبختا‌نه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند. بازی ما با صبا مصاف مهمی است و ان‌شا‌ء‌الله که در آن پیروز می شویم. امیدوارم که بازی شرافتمندان و جوانمردانه‌ای از سوی هر دو تیم ارائه شود. تیم آقای دایی، تیم بسیار خوبی است که در این فصل شرایطش متفاوت از گذشته شده، ولی ما نیاز به سه امتیاز این بازی داریم و ان‌شا‌ء‌الله که پیروز می شویم.

وی در پاسخ به سوالی درباره مصاف تراکتورسازی و استقلال در جام حذفی گفت: بازی بسیار حساسی با تراکتورسازی داریم. در لیگ برتر با وجود ارائه یک بازی خوب نتوانستیم پیروز شویم و البته سردی هوا هم روی کارمان اثر گذار بود، ولی این بار در جام حذفی دست پر بر می‌گردیم تا به فینال برویم. در بازی قبلی ما با تراکتورسازی آقای قهرمانی پنا‌لتی‌ ما را نگرفت و شاید اگر پنا‌لتی‌ ما را اعلام می‌کرد در آن بازی هم پیروز می‌شدیم. به‌ هر‌ حال بضاعت داوری ما همین است و باید با آن کنار بیاییم. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم، چرا که از داوران خوب ما بود و کاش می‌شد به کارش ادامه دهد، ولی باید به تصمیمی که خودش گرفته احترام بگذاریم.

مدیر‌عامل استقلال در پاسخ به سوالی درباره بدهی‌های باشگاهش و مطالبات بازیکنان بیا‌ن‌ کرد: اسپانسر ما آقای شیرازی به تعهداتش عمل نکرده و این قابل قبول نیست. آن‌ها باید به قولی که می‌دهند عمل کنند. ما روی پول آن‌ها حساب کرده‌ایم تا مشکلات را رفع کنیم. هفته‌ بعد می‌خواهیم بخشی از مطالبات بازیکنان را بدهیم و امیدوارم اسپانسر توجه به تعهداتش داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امیر قلعه‌نویی هم از طلبکاران باشگاهش محسوب می‌شود، توضیح داد: ما طلبکار زیاد داریم. یکی از آن‌ها آقای قلعه‌نویی است. اگر اسپانسرهایمان به تعهدات‌شان عمل کنند طبق لیست بدهی‌ها مطالبات را پرداخت می‌کنیم.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که برنامه تیمش برای نقل و انتقالات نیم‌فصل چیست و آیا لیست منتشر شده درباره بازیکنان مدنظر کادرفنی استقلال صحت دارد یا نه، بیا‌ن‌ کرد: ما هنوز نامه و لیستی از کادرفنی دریافت نکرده‌ایم تا بر اساس آن به جذب بازیکن اقدام کنیم. البته تغییرات در تیم ما رخ می‌دهد و ما به دنبال جذب بازیکن خوب هستیم، ولی لیستی ارائه نشده است.

مدیر‌عامل استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که بالاخره جدایی کرار از تیمش چقدر هزینه برای آبی‌های پایتخت به همراه داشت، گفت: توافق ما به این شکل بود که ۱۱۷ میلیون مالیات کرار و به اضافه حدود ۲۵۰ میلیون تومان که به خودش داده بودیم تا این بازیکن از جمع ما جدا شود.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.