محدودیت عرضه سوخت به پروازهای ایران ایر در فرودگاه فرانکفورت برطرف شد

با اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) و لغو محدودیت سوخت رسانی به هواپماهای ایرانی از ۲۹ دی ماه امسال، پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از فرانکفورت آلمان به تهران، با دریافت میزان سوخت مورد نیاز در فرودگاه، امروز راس ساعت مقرر در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به زمین می نشیند.

به گزارش روابط عمومی شرکت هواپیمایی کشوری(هما)، براساس برنامه ریزی، پرواز شماره ۷۲۰ فرانکفورت در ساعت ۱۴:۱۰ (به وقت محلی) از فرودگاه بین المللی فرانکفورت انجام و راس ساعت ۲۲:۰۰ امشب در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به زمین می نشیند.
بر اساس این گزارش، پیشتر این پرواز برای دریافت سوخت مورد نیاز در فرودگاه ثالث، متحمل یک ساعت و نیم تاخیر زمانی در طول پرواز می شد که این امر اتلاف وقت مسافر و نیز صرف هزینه مالی بیشتری برای ایران ایر تحمیل می کرد.
با لغو تحریم ها و اجرای برجام محدودیت ارائه سوخت به هواپیماهای ایرانی در فرودگاه های اروپا برطرف شده به طوری که هم اکنون هواپیماهای هما در فرودگاه های پاریس، آمستردام، کلن و لندن سوخت مورد نیاز خود را دریافت می کنند.
به گزارش ایرنا، با آغاز تحریم های ظالمانه غربی ها علیه ایران برخی از فرودگاه های اروپا از عرضه سوخت به هواپیماهای ایرانی سرباز زدند و هواپیماهای ایرانی مجبور شدند برای پرواز به ایران در فرودگاه ثالثی سوختگیری کنند و این علاوه بر افزایش مدت پروازها به ایران هزینه های زیادی را به شرکت های هوایی تحمیل می کرد.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.