موسوی لاری: رد صلاحیت‌ها را پیش‌بینی می‌کردیم

وزیر اسبق کشور گفت: رد صلاحیت‌های این چنینی را پیش بینی می‌کردیم و با فرض همین رد صلاحیت‌ها بود که کار خود را شروع کرده و ادامه دادیم.

​حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالواحد موسوی لاری در همایش مشترک میزهای استانی و شورای اصلاح طلبان استان‌ها اظهار کرد: شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان تصمیم گرفت تا از مشی‌ای که در شورای شهر و روستای دوم و ریاست جمهوری سال ۸۴ داشت دوری کند. مبنای ما حضور حداکثری مثل سال ۹۲ است.
وی همچنین گفت: فعالانه برای حل مشکل عدم احراز صلاحیت‌ها فعالیت خواهیم کرد. دولتی‌ها، شورای سیاست گذاری و خود دوستان به صورت انفرادی برای این کار فعالیت خواهند کرد. این رد صلاحیت‌ها را به صلاح جامعه نمی دانیم. هنوز باید دوستان‌مان را برای شرکت در انتخابات دعوت کنیم. ممکن است عده‌ای همفکر ما نباشند اما وقتی براساس مصالح ملی عمل می‌کنند می‌توانیم با آن‌ها همکاری کنیم. امیدوار نگه داشتن مردم بسیار مهم است.
وی در پایان گفت: ما برای هر استانی باید مدل مختص همان استان را اجرا کنیم. دوستان ما در استان‌ها باید وضعیت استان خود را به صورت جدی بررسی کنند. نیروهای باقیمانده را مجددا ارزیابی کرده و به کسانی که احراز صلاحیت نشدند کمک کنند؛ چراکه طبق مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام تصمی‌گیری در شورای نگهبان باید براساس عدم احراز صلاحیت باشد.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.