بروس ویلیس در قسمت جدید «جان سخت» به گذشته سفر می کند!

در فیلم «جان سخت: سال اول»، جان مک‌لین پیر و جوان با هم تلاقی جالبی خواهند داشت.

فیلم بعدی «جان سخت» قرار است یک پیش درآمد باشد و داستانش پیش از داستان فیلم اول رخ می‌دهد.
حتی با وجود اینکه فیلم «جان سخت: سال اول» قرار است نسخه‌ای جوان‌تر از جان مک‌لینی را که تا به حال دیدیم به تصویر بکشد ولی لن وایزمن تهیه‌کننده این فیلم گفته که ویلیس هنوز هم بخشی از این مجموعه فیلم‌های محبوب خواهد بود. او در توجیه این تصمیم می‌گوید: در فیلم اول، مک‌لین با کلی تجربه احساسی از راه می‌رسد. او طلاق گرفته، آدم بداخلاقی شده و افسر مافوقش هم از او متنفر است.
وایزمن در ادامه گفت: ما داستان ازدواج او را ندیدیم. از مرگ آن خبر داریم، اما هرگز ندیدیم وقتی او هالی (با بازی بانی بدیلا) را می‌بیند چطور است، یا وقتی او سال ۱۹۷۸ در نیویورک یک پلیس معمولی بود چه حالی داشت… این همیشه چیزی بوده که به فکر آن بودیم و حالا داریم انجامش می‌دهیم.
آخرین فیلم از مجموعه فیلم‌های «جان سخت»، «یک روز خوب برای جان‌سخت» بود که در سال ۲۰۱۳ روی پرده رفت. هنوز کسی برای ایفای نقش جان مک‌لین جوان در فیلم جدید انتخاب نشده اما می‌توان مطمئن بود که مدیر برنامه‌های هالیوودی الان دارند با بازیگران زیادی تماس می‌گیرند.
در اخبار دیگر مرتبط به دنیای «جان سخت» باید به این نکته اشاره کنیم که الن ریکمن افسانه فیلم و تئاتر بریتانیا هفته گذشته درگذشت. او در فیلم اصلی سال ۱۹۸۸ «جان سخت» نقش هانس گروبر، شخصیت منفی داستان را مقابل ویلیس بازی کرده بود.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.