محصولی: اراده خوبی بین اصولگرایان برای تحقق ائتلاف وجود دارد

قائم مقام جبهه پایداری گفت: اراده خوبی در بین گروه‌ها، احزاب و شخصیت‌های اصولگرا برای تحقق ائتلاف اصولگرایان وجود دارد و این موضوع نشان دهنده آن است که انشاء الله به صورت مناسب و مطلوب وحدت تحقق پیدا کرده است.

صادق محصولی قائم‌مقام جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به روند وحدت اصولگرایان، اظهار داشت: روز به روز که جلو می رویم روند ائتلاف خوب پیش می‌رود و اراده خوبی در بین گروه‌ها، احزاب و شخصیت‌های اصولگرا برای تحقق ائتلاف اصولگرایان وجود دارد و این موضوع نشان دهنده آن است که انشاءالله به صورت مناسب و مطلوب وحدت تحقق پیدا کرده است.
وی ادامه داد: خدا را شاکریم که این لطف شامل احزاب، شخصیت‌ها و گروه‌های اصولگرا شده که با همدلی، صمیمیت و اراده قوی برای تشکیل مجلسی اصولگرا، ارزشی، دلسوز انقلاب، حامی محرومین و مستضعفین و همچنین خدمتگذار مردم، استکبار ستیز و ساده زیست بربیایند.
قائم‌مقام جبهه پایداری انقلاب اسلامی تصریح کرد: جبهه پایداری نیز همچون احزاب و تشکل های دیگر جریان اصول‌گرا در این ائتلاف با اراده قوی برای رسیدن به یک وحدت حضور دارد و این حضور تا پایان ادامه خواهد داشت.
محصولی در پایان تاکیدکرد: همه اصولگرایان، همدل و همزبان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و حاکمیت اصول و ارزشها قدم برخواهند داشت.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.