محمد خاکپور: ما نباختیم بلکه یاد گرفتیم!

سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: ما نمی‌بازیم بلکه یا می‌بریم و یا یاد می‌گیریم. شکست برابر ژاپن هم از شب‌هایی بود که یاد گرفتیم.

محمد خاکپور، سرمربی تیم ملی فوتبال امید پس از شکست تیمش برابر ژاپن در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک در مصاحبه‌ای گفت: تجربه بسیار خوبی برای بازیکنان بود چون سطح مسابقات بسیار بالا بود. از مردم ایران معذرت می‌خواهم که در این مسابقات حذف شدیم و متاسفم که نتوانستیم طلسم ۴۰ ساله را بشکنیم.
وی ادامه داد: مسئولیت این شکست را می‌پذیرم چون مسئول فنی این تیم من بودم و این ناکامی ربطی به بازیکنان ندارد. اگر امروز نتیجه نگرفتیم و نتوانستیم به المپیک برسیم قطعا ضعف فنی من بوده است.
خاکپور در پاسخ به این سوال که اگر تیمش کمی با شهامت بیشتری در نیمه دوم بازی می‌کرد نمی‌توانست به گل رسیده و کار را در همان زمان تمام کند، اظهار داشت: بچه‌های ما شجاعانه بازی کردند. در ۹۰ دقیقه مسابقه، کنترل بازی در اختیار ما بود اما کم دقت بودیم. ما نمی‌بازیم، یا می‌بریم و یا یاد می‌گیریم. امشب از شب‌هایی بود که یاد گرفتیم.
آیا این عامل روانی که ژاپن ۵ دوره متوالی به المپیک رفته و ایران ۴۰ سال است به این مسابقات نرسیده از لحاظ روحی و روانی تاثیر گذاشته؟ سرمربی تیم امید در پاسخ به این سوال گفت: فکر نمی‌کنم عامل روانی باشد. باید ببینیم ژاپن برای فوتبالش چکار کرده که ۵ دوره متوالی به المپیک رفته است. چه برنامه‌ریزی و تدارکی دیده و باید به دنبال آسیب شناسی باشیم که چرا ما نتوانستیم موفق باشیم.
خاکپور ادامه داد: هنوز در مورد آینده‌ام در تیم تصمیمی نگرفته‌ام.

 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.