شاکری: اصولگرایان با تبعیت از علمای ثلاثه پشت سر جامعتین هستند

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: تمام طیف‌های اصولگرا پشت سر جامعتین و حضرات آیات مصباح‌یزدی، موحدی کرمانی و یزدی به عنوان علمای ثلاثه گرد هم آمده‌اند.

مجتبی شاکری درباره وضعیت ائتلاف و اتحاد اصولگرایان در انتخابات مجلس گفت: همزمان با ایجاد ائتلاف در حوزه تهران توجه به ائتلاف حداکثری در حوزه‌های انتخابی استان‌ها و شهرستان‌ها از سوی جریان اصولگرایی وجود دارد.
وی گفت: پس از شکست اصولگرایان در انتخابات ریاست‌ جمهوری به دلیل تشتت و پراکندگی، برای انتخابات پیش رو همه اضلاع اصولگرایی گرد هم آمده‌اند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: چیزی که اکنون پیش روی ماست انسجام و اتحاد بی‌بدیلی است که تاکنون وجود نداشته است.
شاکری تصریح کرد: این مدل را از ابتدای انقلاب تاکنون در یک جریان سیاسی ندیده‌ایم،زیرا اضلاع اصولگرایی پشت سر جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین و حضرات آیات مصباح‌یزدی، موحدی کرمانی و یزدی به عنوان علمای ثلاثه گرد هم آمده‌اند.
وی با اشاره به سایر خصوصیات این ائتلاف تصریح کرد: در ساختار کنونی هفت نفر از روحانیان برجسته و هشت نفر از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی اضلاع اصولگرایی را گرد هم آورده‌اند.
این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: این مجموعه مدیریت ائتلاف، مجموعه اصولگرایان را در سراسر کشور بر عهده خواهند داشت و در استان‌ها به طور مستقل و طبق ملاک‌های ائتلاف، گزینه‌های خود را انتخاب می‌کنند و در هیچ استان و شهری اصولگرایان با هم به رقابت نمی‌پردازند.
وی با اشاره به اتحاد اصولگرایان در شهر تهران گفت: اتحاد در تهران مبنا و الگویی برای اتحاد اصولگرایان در سایر نقاط کشور خواهد بود اما اینکه استان‌ها رها شده باشند، صحیح نیست.
شاکری افزود: با سفرهایی که به استان‌های مختلف داشته‌ایم اکنون تلاش برای اتحاد کامل اصولگرایان وجود دارد.
وی گفت: انتخابات‌ گذشته درس‌ها و عبرت‌هایی برای ما داشت و به این نتیجه رسیده‌ایم که اگر انسجام خود را حفظ نکنیم موفقیتی حاصل نمی‌شود.
این فعال سیاسی تصریح کرد: همچنین در جریان انتخابات خبرگان اگر وحدت را حفظ نکنیم با مشکل روبه رو خواهیم شد،زیرا حتی در داخل کسانی هستند که تابراندازی نظام پیش رفتند و پروژه‌هایی را هماهنگ کردند؛بنابراین بیش از هر زمان به وحدت نیروهای ارزشی در کشور نیاز است.
شاکری خاطرنشان کرد: اکنون هم بسیاری از رقبای ما در صحنه حضور دارند که درباره فتنه یک کلمه هم حرف نمی‌زنند و اگر از آن‌ها بخواهند که از فتنه حرفی بزنند و آن را محکوم کنند حرفی نخواهند زد؛ بنابراین باید از ظرفیت همه طیف‌های اصولگرایی استفاده کنیم.
وی افزود: اکنون هم جبهه پایداری، مؤتلفه و ایثارگران و سایرین برای موفقیت در دو انتخابات پیش رو دور هم جمع شده‌اند.

 
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.