مایکروسافت مدل های بسیار پر قدرت از سرفس بوک و پرو ۴ را عرضه کرد

مایکروسافت امروز خط تولید سرفس بوک و سرفس Pro ۴ خود را توسعه خواهد بخشید. هر دو محصول قرار است به صورت مدل های قدرتمندتر با حافظه یک ترابایتی، چیپست Core i۷ اینتل و ۱۶ گیگابایت رم همراه باشند.

البته اگر مشتاق داشتن این دیوایس ها هستید باید بدانید که قیمت بالایی خواهند داشت و برای خرید آنها باید جیبتان را خالی کنید به طوری که سرفس بوک جدید ۳۱۹۹ دلار و سرفس پرو ۴ قیمتی معادل ۲۶۹۹ دلار خواهند داشت.
در کنار محصولات یاد شده در بالا، شرکت ساکن ردموند همچنین قرار است از نسخه طلایی Surface Pen نیز رونمائی نماید. این نسخه بسیار مشابه همان نمونه ای است که همراه با سرفس پرو ۴ عرضه شده بود اما با این تفاوت که Tip Kit قلم نیز به آن اضافه گشته و به کاربر اجازه می دهد تا نوک استایلوس را با توجه به استفاده ای که از آن خواهد داشت عوض کرده و گزینه مناسب نوشتن یا طراحی را انتخاب نماید.
در آخر هم خوب است بدانید هر دو سرفس جدید در حال حاضر در آمریکا و کانادا عرضه شده اند و قلم طلایی نیز از امروز در کانادا، دانمارک، فنلاند، ایتالیا، نروژ، پرتغال، اسپانیا، سوئد، هلند و ایالت متحده آمریکا در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.