آغاز پیش‌فروش بلیت قطار نوروز از امروز

پیش‌فروش بلیت‌ قطارهای برنامه نوروزی راه‌آهن از عصر امروز به‌طور رسمی آغاز خواهد شد.

براساس اعلام شرکت راه‌آهن قطارهای نوروزی برای محورهای آذربایجان، شمال غرب، شمال و قطارهای کمربندی این محورها از امروز ساعت ۱۹ به صورت اینترنتی پیش‌فروش خواهند شد.
طبق اعلام راه‌آهن همین روند برای دو روز آینده نیز ادامه پیدا می‌کند و در سری دوم پیش‌فروش اینترنتی بلیت قطار در محورهای جنوب شامل بندرعباس، کرمان، یزد، اصفهان، شیراز، زاهدان و همچنین قطارهای کمربندی این محورها عرضه خواهند شد.
برای پیش‌فروش سری سوم نیز محورهای خراسان شامل تهران -مشهد، تهران – شاهرود، تهران – سمنان و مسیرهای مرتبط با شهر مشهد به فروش خواهند رفت.
براساس اعلام شرکت راه‌آهن پیش‌فروش اینترنتی این بلیت‌ها براساس روزهای اعلام شده از ساعت ۱۹ هر روز آغاز خواهد شد و برای خرید حضوری نیز مسافران می‌توانند از صبح روز بعد به آژانس‌های مسافرتی و دفاتر فروش بلیت مراجعه کنند.
طبق اعلام معاون شرکت راه‌آهن برای نوروز سال ۱۳۹۵ حدود ۹۲ هزار صندلی قطار به صورت روزانه فعال خواهند بود که پیش‌بینی می‌شود در طول ایام طرح ویژه نوروزی که از ۲۵ اسفندماه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین‌ماه ادامه پیدا می‌کند بیش از یک میلیون و ۸۴۰ هزار مسافر جابه‌جا شوند.
طبق اعلام راه‌آهن ظرفیت صندلی ایجاد شده در نوروز ساال ۱۳۹۵ نسبت به سال قبل پنج درصد کاهش یافته است.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.