«شاه مازندران» به اتهام محاربه تحت تعقیب قضایی قرار گرفت

روز گذشته، دادستانی شاکی را احضار کرده که چون وی خود نیز از اوباش مناطق دیگر بود، به دادستانی مراجعه نکرد! طالبی یک ماه پیش از زندان آزاد شده و پیش از این در زندان سیستان و بلوچستان تبعیدی بوده و شش سال حکم برایش صادر شده بود که با رضایت شاکی خصوصی از زندان آزاد شد.

دادستان بابل از تعقیب قضایی یکی از اراذل و اوباش معروف مازندران که خود را شاه منطقه معرفی می‌کرد، خبر داد و گفت: این فرد با ایجاد رعب و وحشت موجب ناامنی مردم در منطقه شده که دستگاه قضا برخورد بدون مسامحه‌‌ با وی را در دستور کار دارد.
در پی انشار فیلم ویدیوئی از یکی از اراذل و اوباش شهرستان بابل به نام «محمود طالبی» که در آن، وی ضمن ربودن یکی از اوباش منطقه «گتاب» به ایجاد رعب و وحشت اقدام می‌کند، این فرد که به «شاه مازندران» ملقب است، به اتهام محاربه و افساد فی الارض تحت تعقیب قضایی قرار گرفت. 
علی مرادی، دادستان بابل با اعلام این خبر به میزان گفت: این فرد با ربودن یکی از اوباش منطقه جویبار با زدن قمه به وی، قدرت نمایی نموده و با انتشار فیلم آن، موجبات ناامنی و ایجاد رعب و وحشت در منطقه را کرده است. 
وی با تأکید بر برخورد قاطع دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت در جامعه بیان کرد: پس از انتشار این کلیپ، دادستانی بلافاصله وارد عمل و دستور جلب و ورود به مخفی‌گاه این فرد صادر شد. متأسفانه این فرد متواری است و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.
دادستان بابل افزود: دیروز یک مظنون در این رابطه دستگیر شده، ولی چون تحقیقات قضایی کامل نشده بود، این فرد بلاقید آزاد شد. دادستانی شاکی را احضار کرده که چون وی خود نیز از اوباش مناطق دیگر بود، به دادستانی مراجعه نکرد، ولی امروز دوباره دستور احضار وی صادر شد. 
مرادی در ادامه بخشی از سوابق محکومیتی متهم تحت تعقیب را برشمرد و گفت: محمود طالبی یک ماه پیش از زندان آزاد شده و پیش از این در زندان سیستان و بلوچستان به صورت تبعیدی بوده است و شش سال حکم برایش صادر شده بود که با رضایت شاکی خصوصی از زندان آزاد شد. 
او با تأکید بر اینکه «متهم به اتهام محاربه و افساد فی الارض تحت تعقیب قضایی قرار دارد»؛ افزود: هماهنگی‌های لازم بین فرماندهی شهرستان بابل و فرماندهی انتظامی استان مازندران انجام شده است که برای دستگیری وی از همه نیروهای انتظامی و نظامی استان استفاده شود. 
دادستان بابل در پایان از مردم خواست، در صورت شناسایی متهم به نیروی انتظامی شهرستان بابل مراجعه کنند. 
گفتنی است، در روزهای اخیر و در ادامه درگیری‌های میان اراذل و اوباش استان مازندران، سلسله کلیپ‌هایی توسط ایشان در دنیای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که حاوی پیام‌های تهدید ایشان برای یکدیگر به همراه زشت‌ترین فحاشی‌ها و‌ گاه همراه با اسلحه است. کلیپ هایی که برخی از آنها از درگیری میان این افراد شرور و به قصد ارعاب عمومی تهیه و منتشر شده‌اند که پیشتر گوشه هایی از آن در «تابناک» منتشر شده است.
تکمیلی: یکی از متهمان دستگیر شد
 دادستان بابل از دستگیری یکی از متهمان پرونده اراذل و اوباش استان مازندران خبرداد و با تاکید بر برخورد بدون اغماض با مخلان نظم و امنیت در جامعه، به میزان گفت: دقایقی قبل یکی از متهمان این پرونده دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.