واکنش علی دایی به فساد در فوتبال:فساد فقط مختص به فوتبال نیست

سرمربی صبا می گوید دیدار آنها مقابل پرسپولیس سخت است.

علی دایی سرمربی تیم فوتبال صبا در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در جام شهدا گفت:«من اول از همه درگذشت رضا احدی و همایون بهزادی را تسلیت می گویم.»
دایی این را گفت و ادامه داد:«می دانیم که بازی فردای ما با پرسپولیس یک بازی سخت است.دوست داریم در این تورنمنت که نام آن "جام شهدا است" قهرمان شویم.در این تورنمنت محک خوبی خوردیم و به نظرم دیدارهای تدارکاتی خوبی بود.امیدوارم که بتوانیم لیگ را خوب شروع کنیم چون هدف اصلی ما کسب نتایج خوب در لیگ برتر است.ما در بازی با ذوب آهن به خوبی نقاط ضعف و قوت خودمان را شناسایی کردیم و امیدواریم بتوانیم نقاط ضعف مان را برطرف کنیم.»
دایی در ادامه حرف هایش از قهرمانی صبا در لیگ برتر می گوید:«شاید خیلی ها گمان کنند که هدف ما کسب سهمیه آسیاست اما باید بگویم که از قهرمانی نمی گذریم.فقط بازیکنان ما باید خودشان را باور داشته باشند.»
سرمربی صبا در ادامه حرفهایش از فساد در فوتبال حرف زد و گفت:«این مسائل وجود دارد و قبلا هم اتفاق افتاده است.من سال هاست که می گویم اما کسی گوش نمی دهد.زیاد هم حرف بزنیم خودمان را متهم می‌کنند و به ما انگ می‌زنند. زمانی که مربی تیم ‌ملی بودم خیلی از این فسادها را دیدم، اما متاسفانه کسی گوش نمی‌داد. باید بگویم که فساد در همه جای دنیا وجود دارد و فقط مختص ایران نیست. مردم به فو‌تبا‌ل علاقمند هستند و به همین خاطر روی این مساله زوم شده است. اگر بروید و سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها را ببینید شاید چنین فسادهایی وجود داشته باشد. بهتر است تحقیق و تفحص در همه جا وجود داشته باشد، زیرا فساد فقط مختص فو‌تبا‌ل نیست. برخی همه جوره فو‌تبا‌ل را می‌کوبند. من خوشحالم که چنین اتفاقی رخ می‌دهد و فو‌تبا‌ل پاک خواهد شد. بیش از ۱۰ هزار بار خودم چنین مساله‌ای را مطرح کردم که کسی گوش نداد. امیدوارم این مساله پیگیری شود و حق الناس را بگیریم تا بیت المال پایمال نشود.»
سرمربی سابق تیم ملی ایران در پایان درباره تیم امید و حذف از انتخابی المپیک هم گفت:«من به همه اعضای کادر فنی خسته نباشید می گویم،آنها زحمات زیادی کشیدند.تیم امید مشکلات زیادی داشت.به نظر ما قبل از شروع مسابقات باید خیلی از مشکلات را حل کنیم.قبل از شروع مسابقات باید مشورت‌های لازم را انجام می‌دادیم و نظرات را می پرسیدم. الان که تیم ‌ملی حذف شده است چه فایده‌ای دارد؟ نباید کادرفنی تیم ‌ملی و خاکپور را بکوبیم. باید قبل از شروع ر‌قا‌بت‌ها به آنها کمک می‌کردیم. انتقاد برای قبل از اعزام بود و الان به درد نمی‌خورد. امیدوارم در ادامه راه و در زندگی خود موفق باشند و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.»

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.