تام کروز یک سال دیگر با «مومیایی» می‌آید

بعد از اینکه تایید شد تام کروز قرار است در «مومیایی» جدید بازی کند، حالا تاریخ اکران فیلم هم برای سال ۲۰۱۷ تعیین شده است.

 پروژه ریبوت «مومیایی» کمپانی یونیورسال مسلما ساخته خواهد شد و تام کروز هم رسما قرار است در این فیلم نقش‌آفرینی کند. تاریخ اکران این پروژه برای روز نهم ماه جولای سال ۲۰۱۷ تعیین شده است.
قبلا قرار بود این فیلم روز بیست و چهارم ماه مارس ۲۰۱۷ اکران شود اما حالا تاریخ اکران دقیق آن مشخص شده است. اخیرا تاریخ اکران فیلم «جنگ ستارگان: اپیزود هشت» به تعطیلات کریسمس منتقل شد و همین مساله باعث شد تاریخ اکران مجموعه‌ای از فیلم‌های دیگر عوض شود که احتمالا «مومیایی» هم جزو همین فیلم‌هاست. آیا این نشان می‌دهد اعتماد به نفس یونیورسال در تلاشش برای خلق یک دنیای سینماتیک بزرگ با هیولاهای سینمایی بیشتر شده است؟
«مومیایی» اولین ریبوت بزرگ از مجموعه ریبوت‌هایی است که تا به حال برنامه‌ریزی شده. علاوه بر ریبوت «دراکولا»، «مرد گرگی»، «فرانکنستاین»، «مرد نامریی»، «عروس فرانکنسیتاین» (که شایعه شده آنجلینا جولی قرار است در آن بازی کند) و «ون‌هلسینگ»، قرار است یک فیلم گروهی سبک «انتقام‌جویان» هم با حضور شخصیت‌های تمام این فیلم‌ها ساخته شود که احتمالا کروز هم برای ایفای نقش در آن قرارداد امضا کرده باشد.
الکس کورتزمن که فیلمنامه «ماموریت غیرممکن ۳» را نوشت و کریس مورگان فیلمنامه‌نویس مجموعه فیلم‌های «سریع و خشمگین» مسئولیت بازبینی و مدیریت این ابرمجموعه از فیلم‌ها را بر عهده دارند. کورتزمن فیلم «مومیایی» را از فیلمنامه جان اسپیتس فیلمنامه‌نویس «پرومتئوس» که او هم روی پروژه جدید مارول یعنی «دکتر استرنج» کار کرده، می‌سازد.
این اخبار با تاییدیه رسمی حضور تام کروز و سوفیا بوتلا بازیگر «مردان پادشاه: سرویس مخفی» در «مومیایی» منتشر شد. بوتلا قرار است نقش نسخه مونث این هیولای کلاسیک را بازی کند.
 بعد از اینکه تایید شد تام کروز قرار است در «مومیایی» جدید بازی کند، حالا تاریخ اکران فیلم هم برای سال ۲۰۱۷ تعیین شده است. 

 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.