روابط ۳ بانک روسی با ایران از سر گرفته شد

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی تجاری سازمان توسعه تجارت از افتتاح دفتر نمایندگی تمپ بانک روسیه در ایران تا ۲ ماه آینده خبر داد و گفت: بانک‌های روسی اعلام کردند که آمادگی گشایش “ال‌سی” برای ایران را دارند.

مینا مهرنوش اظهار کرد: با سفر اخیر هیئت تجاری ایران به روسیه نشست‌های خوبی با بانک‌های روسی TEMP Bank ،mir business bank و RFC BANK برگزار شد.
وی افزود: میر بیزینس بانک نماینده بانک ملی ما است و قرار شد که تسهیلات خوبی به ایران دهد و  خطوط اعتباری مناسبی ایجاد کند.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی تجاری سازمان توسعه تجارت ایران ادامه داد: از سایر مباحثی که در این نشست صحبت شد، افتتاح حساب برای شرکت‌های داخلی ایران بدون نیاز به مراجعه به روسیه است.
وی خاطرنشان کرد: ایجاد دفتر TEMP Bank در ایران از جمله سایر تفاهمات صورت گرفته در این سفر بود و  دفتر این بانک ظرف ۱ تا ۲ ماه آینده در ایران و در خیابان میرداماد افتتاح می‌شود.
اعلام آمادگی گشایش ال‌سی توسط روس‌ها
مهرنوش تصریح کرد: بانک‌های روسی اعلام کردند که آمادگی گشایش "ال‌سی" برای ایران را دارند و در صورتی که درخواستی وجود داشته باشد ترتیب اثر خواهند داد.
وی درپایان افزود: بانک عامل (RFC BANK) در ایران بانک توسعه صادرات، بانک  عامل (mir business bank) بانک ملی است و (TEMP BANK) نیز مناسبات خوبی با بانک حکمت دارد

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.