سردارمومنی: جرایم رانندگی با نرخ های جدید ازنیمه دوم اسفندماه اعمال می شود

جانشین فرمانده ناجا ازاعمال جرائم رانندگی با نرخ های جدید از نیمه دوم اسفند ماه سال جاری خبر داد.

سردار اسکندر مومنی روز دوشنبه درحاشیه همایش معاونین عملیات فرماندهی انتظامی استانها و رده های حوزه مرکزی و فرماندهان مستقل درتهران اظهارکرد: با فراهم شدن زیرساخت های مورد نیاز اجرای اعمال نرخ جدید جرائم رانندگی به طور همزمان در سراسر کشور اعمال خواهد شد.
** قرارگاه تامین امنیت انتخاباتی از امروز فعالیت خود را آغاز کرد
 جانشین فرمانده ناجا با اشاره به همزمانی دو انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که در هفتم اسفندماه برگزار خواهد شد، قرارگاه تامین امنیت انتخاباتی از امروز فعالیت خود را آغاز کرد.
سردار اسکندری افزود: این قرارگاه با همکاری ۲۵۰ هزار مامور نیروی انتظامی به همراه سایر نهادهای امنیتی و مشارکت مردم با هدف تامین آرامش و امنیت انتخابات را بر عهده دارند.
** افزایش کشفیات در حوزه های مختلف دستاورد قرارگاه جهادی آموزش 
 وی گفت: اقتدار نیروی انتظامی با آموزش همگانی، بالابردن روحیه معنوی و شهادت طلبی و البته با رفتار خوب با مردم آشکار می شود و همدلی و همزبانی نیروی انتظامی و مردم، راه انجام ماموریت اصلی ناجا است که همانا جلب رضایت مردم خواهد بود.
سردارمومنی افزود:امسال به دستور فرمانده نیروی انتظامی قرارگاه جهادی تربیت و آموزش درسطح کشور با هدف به روز رسانی آموزش ها و توجه بیشتر در استانها، راه اندازی شد. 
این فرمانده ارشد ناجا اظهارکرد: با تشکیل این قرارگاه توجه فرماندهان و مسئولین به آموزش بیشتر شده و این موضوع نقش بسیار مهمی در انجام موفق ماموریت های محوله، تاثیرگذار بوده است.
وی همچنین گزارش از عملکرد ده ماهه قرارگاه جهادی آموزش اشاره کرد و گفت: در کمتر از ۱۰ ماه از آغاز به فعالیت این قرارگاه افزایش بیست درصدی کشفیات در حوزه های مختلف را شاهد بوده ایم.
جانشین فرمانده ناجا گفت: در سایه ارتقا سطح مهارتهای فردی و سازمانی نیروها میزان عملیات، تعداد شهید، مجروح و تلفات در این عملیات ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.
سردار مومنی نیز ادامه داد: قرارگاه جهادی آموزش تا سال ۹۶ به فعالیت های خود ادامه خواهد داد.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.