بوفون: پس از جام جهانی ۲۰۱۸ بازنشسته می‌شوم

دروازه‌بان کهنه‌کار بانوی پیر جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را به عنوان آخرین مقصد حرفه‌ای خود در نظر دارد.

 جان لوئیجی بوفون که در دوران حرفه‌ای درخشانش، با تیم ملی ایتالیا قهرمانی در جام جهانی ۲۰۰۶ را تجربه کرد و با یوونتوس هم شش بار قهرمان سری A ایتالیا شده، پس از کسب جایزه «جانی بررا» به عنوان بهترین ورزشکار سال ایتالیا گفت: سعی می‌کنم در جام جهانی ۲۰۱۸ هم برای آتزوری بازی کنم و پس از آن احتمالاً وقت خداحافظی است. البته پس از پایان مسابقات جام جهانی قطعاً این اتفاق خواهد افتاد.
دروازه‌بان بانوی پیر همچنین در مورد عدم حضورش در مراسم امسال توپ طلای فیفا اظهار داشت: من شایسته حضور در مراسم توپ طلا بودم، ولی می‌دانستم که کسب عنوان در این مراسم برایم غیرممکن است.
وی در ادامه با اشاره به بازگشت یوونتوس به روزهای اوج خود عنوان کرد: یووه در حال حاضر از فرم ایده‌آلش در این مقطع لذت می‌برد. کسب ۱۱ پیروزی متوالی در رقابت‌های سری A ایتالیا رخ نمی‌دهد، مگر اینکه به لحاظ فیزیکی و روحی در بهترین شرایط خود باشید. با این حال باید مراقب باشیم، چون تمامی نوارهای پیروزی در جایی قطع می‌شود. ما باید تلاش کنیم تا این فرم خوب خود را تا جای ممکن بسط دهیم و تجربیات بد اول فصل‌مان را کاملاً به دست فراموشی بسپاریم.
بوفون همچنین ضمن تمجید از هم‌تیمی جوان و آرژانتینی‌اش گفت: دیبالا سال گذشته عملکرد جالبی را از خود به نمایش گذاشت، ولی انجام آن کارها در یوونتوس به مانند انجام آن در باشگاه‌های دیگر نیست. واقعاً جای تعجب دارد که پائولو در این مدت کوتاه کنترل خط حمله را در دست گرفته است.
دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا در پایان در مورد حرکت دنیله دروسی، مدافع رم که ظاهراً در جریان بازی با یوونتوس به ماریو ماندزوکیچ گفته «کولی لعنتی» اظهار داشت: همه ما ممکن است گاهی مرتکب اشتباه شویم. به هر حال اگر کسی در این بین کار اشتباهی کرده، باید عذرخواهی کند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.