ظریف: کی گفته از تیم ملی خداحافظی کردم؟

لیبرو سابق تیم ملی والیبال می گوید غیبت مقطعی اش به صلاحدید کادر فنی وقت بوده و خداحافظی در کار نبوده است.

با انتخاب رائول لوزانو آرژانتینی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال قطعا اتفاقات تازه ای در این مجموعه پیش خواهد آمد همانطور که گاییچ، مرحوم حسین معدنی، خولیو ولاسکو و اسلبودان کواچ تغییرات زیادی را انجام دادند. یکی از پست های تیم ملی که در چند سال اخیر دست خوش تغییرات زیادی شده بود، لیبرو است که به صورت مقطعی بازیکنان مختلفی در آن توپ زدند که علیزاده و مرندی آخرین آن بودند. اواسط مسابقات لیگ جهان و بعد از بازی ایران مقال لهستان با نظر کواچ فرهاد ظریف به تهران بازگشت و از آن موقع به بعد دیگر بازیکنان دیگری در این پست بازی کردند.
بعد از اتفاق لهستان توضیحات زیادی از سمت لیبرو تیم ملی و کادر فنی تیم ملی ارائه نشد اما حالا فرهاد ظریف می گوید: مردم بعضی وقت ها من را بیرون می بینند می گویند چرا خداحافظی کردی و این طور صحبت ها. کی گفته من خداحافظی کردم و نمی خواهم در تیم ملی بازی کنم؟ من در چند بازی آخر تیم ملی در تهران لیگ جهانی را از دست دادم و اتفاقات آن موقع به سرمری وقت برمی گشت و حالا با آمدن لوزانو او می تواند هر بازیکنی را انتخاب کند. کواچ در آن مقطع صلاح دید از من استفاده نکند اما این معنی خداحافظی من را نمی دهد.
او در ادامه گفت: من از سال ٨٢ در تیم ملی هستم و مربیان زیادی آمدند و رفتند. بعضی من را به عنوان لیبرو در تیم ملی انتخاب کردند و بعضی سایر بازیکنان را اما همیشه من آماده بودم و هر وقت دعوت می شدم سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم. حالا شرایط لوزانو با زمان کواچ متفاوت است و او حق دارد بازیکنان مورد علاقه خود را انتخاب کند. هر بازیکنی به صورت طبیعی گاهی در تیم ملی و گاهی نیست اما اگر این دوره دعوت شوم حتما به اردو هارمی روم و برای پوشیدن دوباره پیراهن تیم ملی تمام تلاشم را می کنم.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.