بلیت‌های تقلبی در جشنواره تئاتر/ بلیت‌ها مهمور می‌شوند

 طی روزهای گذشته برگزاری سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر همچون چند دوره اخیر جشنواره، باز هم بلیت‌های تقلبی باعث بروز مشکلاتی در برخی اجراهای نمایشی شد. در ۵ روز گذشته سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر بار دیگر معضل تکراری چند دوره اخیر جشنواره تجربه شد؛ پخش شدن تعدادی بلیت‌های تقلبی در برخی اجراهای نمایشی.

مهدی یوسفی‌کیا مسئول بخش صدور بلیت‌های سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر درباره بروز این معضل گفت: متأسفانه این اتفاق در دوره‌های گذشته جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر هم رخ داده بود و در این دوره از جشنواره نیز تعدادی بلیت تقلبی جمع‌آوری شده است.
وی درباره تمهید در نظر گرفته شده برای جلوگیری از توزیع این بلیت‌های تقلبی در بین مخاطبان و متقاضیان تماشای آثار نمایشی جشنواره سی و چهارم، اظهار کرد: از روز دوشنبه ۵ بهمن‌ماه روی تمام بلیت‌هایی که صادر می‌شوند مهر روابط عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد نقش می‌بندد. به این شکل دیگر نمی‌توان از روی بلیت‌های اصلی کپی‌برداری غیر مجاز انجام شود زیرا مهر رنگی زده شده روی بلیت اصلی در نسخه کپی به صورت سیاه و سفید دیده می‌شود.
یوسفی‌کیا درباره اینکه آیا بلیت‌های تقلبی در خصوص بلیت‌های خریداری شده توسط مخاطبان تئاتر هم وجود دارند یا نه؟ تأکید کرد: خوشبختانه در خصوص بلیت‌های خریداری شده توسط مخاطبان، این اتفاق نمی‌تواند رخ دهد زیرا بلیت‌ها به نام فرد حقیقی صادر شده است. بلیت‌های تقلبی بیشتر، بلیت‌ها و صندلی‌هایی است که توسط ستاد و استان‌ها صادر شده‌اند.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با دبیری سعید اسدی از ۱ تا ۱۲ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.