تاجگردون: سفر رییس جمهور فصل جدیدی در مناسبات اقتصادی ایران و اروپا رقم می‌زند

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی سفر رئیس جمهور به اروپا را فصل جدیدی در مناسبات اقتصادی ایران با کشورهای اروپایی دانست.

غلامرضا تاج‌گردون اظهار کرد: حسن سفر رئیس جمهور به اروپا همراهی ایشان با بخش خصوصی است و همین اینکه بخش بازرگانی و اقتصادی نیز رئیس جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند از نکات مثبت این سفر است.
وی افزود: بعد از رفع تحریم‌ها و سفر مقامات اروپایی به ایران سفر رئیس جمهور ایران به اروپا نیز پاسخ متقابلی به مراودات ایران با کشورهای اروپایی است و فصل جدیدی در مناسبات اقتصادی ایران و اروپا رقم می زند.
نماینده گچساران در مجلس اضافه کرد: مهمترین فاکتور برجام برداشته شدن تحریم‌ها و برقراری ارتباطات گسترده بین ایران و کشورهای دنیا است. ما شاهد این بودیم که وقتی چین دید دروازه‌های اروپا برای مذاکرات و مراودات با ایران باز است انگیزه بیشتری پیدا کرد که با ایران مذاکره کند و مراودات اقتصادی خود را با جمهوری اسلامی ایران افزایش دهد.
تاجگردون در پایان گسترش روابط خارجی بین ایران و کشورهای مختلف به ویژه اروپا را فصلی نو در مناسبات سیاسی و اقتصادی کشور بعد از برجام دانست و اظهار کرد: افزایش این مراودات بازارهای نویی برای ایران ایجاد می‌کند و انتخاب ما را نیز بیشتر خواهد کرد.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.