مایلی کهن:گونش رابه تیم ملی،استقلال وپرسپولیس پیشنهاددادم/نالوطی نیستم

مدیر فنی پیشین تیم امید گفت: حالا معلوم می شود که بر خلاف صحبت های آقایان محمد مایلی کهن دشمن خارجی ها نیست.

محمد مایلی کهن در واکنش به صحبت های اخیر مبنی بر پیشنهاد او به فدراسیون مبنی بر جذب سنول گونش ترک تبار  اظهار داشت: آقایان اگر درباره محفلی صحبت می کنند همه بحث های مطرح شده را بگویند و نه فقط یک قسمت آن را. البته بنده هم نمی خواهم فعلا درباره اتفاقات آن جلسه خودم با اعضای فدراسیون فوتبال صحبت کنم اما این بحث های اخیر حداقل روی نظر خود آقایان که می گفتند مایلی کهن با خارجی ها دشمن است را خط بطلان کشید.
وی در ادامه افزود: در جلسه ای که چند ماه قبل با آقایان داشتیم بنده سنول گونش را پیشنهاد دادم و نظرم هم بر این بود که این مربی از کلاس کاری بالایی برخوردار است و در کارنامه اش رساندن تیم ملی ترکیه به مقام سوم جام جهانی دیده می شود. همیشه هم گفته ام که مربی خارجی خوب و کارآمد به درد فوتبال مان می خورد.
مدیرفنی پیشین تیم امید بیان داشت: بنده این مربی را حتی به باشگاه پرسپولیس و باشگاه استقلال هم پیشنهاد کردم و ابایی از بیان این موضوع ندارم. وقتی آقای افشارزاده مدیرباشگاه استقلال که از سالها قبل ایشان رانمی شناسم و همکار بوده ایم از بنده نظر خواست و گفت چه کسی به درد سرمربیگری استقلال می خورد این مربی ترک را پیشنهاد دادم.
وی در پایان گفت: البته بنده آدمی نالوطی نیستم و از پشت به کسی خنجر نمی زنم. این اتفاق وقتی افتاد که جدایی آقای قلعه نویی از استقلال قطعی شده و ایشان از باشگاه رفته بودند. اتفاقا به آقای افشارزاده گفتم مراقب باشند تا در زمینه جذب مربی خارجی کلاه سرشان نرود.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.