گزارش مجلس درباره فساد در فوتبال توسط وزارت ورزش و جوانان بررسی می شود

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان گفت: گزارش کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درباره فساد در فوتبال، در شورای معاونین این وزارتخانه بررسی می شود.

امیررضا خادم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مشهد بدون توضیح بیشتر افزود: این گزارش چند روز پیش قرائت شد و به دلیل سفر به مشهد در جریان جزئیات آن نیستم لذا اطلاع چندانی ندارم. 
گزارش کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در مورد عملکرد وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال با بررسی موضوع فساد در فوتبال، در نشست علنی روز دوشنبه این هفته مجلس قرائت شد.
معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین به رشد ۶۰ درصدی بودجه سال آتی این وزارتخانه اشاره و بیان کرد: باید از توجه ویژه دولت به افزایش بودجه تشکر کرد اما خلاء های موجود به قدری است که با این بودجه نیز بسیاری از مشکلات باقی خواهد ماند.
وی در ادامه همچنین گفت: سفر به استانهای مختلف کشور با هدف بررسی عملکرد ادارات کل ورزش و جوانان و همفکری با بخشهای مختلف ورزشی انجام می شود. 
خادم افزود: در سفر به مشهد بررسی لازم در مورد عملکرد اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی طی ماههای مهر و آبان در حوزه های مختلف اداری، مالی، بانوان، جوانان و باشگاهها انجام و در این زمینه نشستهای بسیار مناسبی برگزار شد. 
وی خراسان رضوی را قطب ورزش کشور توصیف و بیان کرد: این استان در حوزه ورزش دارای جایگاهی بسیار ارزشمند می باشد و در شرایط فعلی نیز مدیریت مناسبی بین بخشهای مختلف اجرایی و تصمیم گیری آن در حوزه ورزش صورت گرفته است. 
معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: باید ارتباطی بهتر از گذشته میان مسئولان اداره کل ورزش و جوانان با هیاتهای مختلف ورزشی شکل بگیرد تا آنها بتوانند مطالبات خود را به صورت شفاف عنوان کنند. 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.