تصمیمات مهم کمیته اضطراری آلودگی هوای تهران/ پیشنهاد تعطیلی دوروزه مدارس

کمیته اضطراری آلودگی هوای پایتخت صبح شنبه در محل استانداری تهران با حضور اعضا تشکیل شد و تصمیمات مهمی با توجه به افزایش آلاینده‌ها در چند روز اخیر داشت.

در نشست کمیته اضطراری آلودگی هوای پایتخت، پیشنهاد تعطیلی دوروزه مدارس تهران و نیز تعطیلی یک هفته ای معادن شن و ماسه و صنایع آلاینده در استان از مهمترین موارد مطرح شد.

 

دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای شهر تهران با اشاره تداوم قرار گرفتن کیفیت هوای تهران در شرایط هشدار گفت: بر این اساس پیشنهاد تعطیلی دو روزه مهد کودک‌ها، پیش دبستانی‌ها و مدارس مقطع ابتدایی شهر تهران در کمیته مطرح و مقرر شد پس از هماهنگی استاندار با مراجعه مرتبط تا عصر امروز شنبه اطلاع‌رسانی شود. 

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان تهران در حاشیه نشست حوزه اضطرار آلودگی هوای تهران در این رابطه گفت: تعطیلی معادن شن و ماسه و نیز صنایع آلاینده استان به ویژه کارخانه‌های سیمان دیگر مصوبه مهم کمیته بود که تا پایان هفته ادامه خواهد داشت. 

محمدهادی حیدرزاده افزود: فروش روزانه مجوز ورود به طرح ترافیک تا پایان هفته متوقف می‌شود ضمن اینکه برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی و دودزا از سوی پلیس تهران بزرگ در دستور کار قرار خواهد گرفت.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.