قشم با شرکت های هواپیمایی جهان مذاکره می کند

مدیرعامل فرودگاه بین المللی قشم از شرایط مذاکره با چند شرکت عظیم صنعت هواپیمایی جهان با هدف سرمایه گذاری در قشم در شرایط پسا برجام خبر داد.

مجتبی شمس نژاد گفت: در نشست هوانوردی تهران (۴ و ۵ بهمن ماه) امکان مذاکره سرمایه گذاری برخی شرکتهای ارائه دهنده سوخت  (British petroleum ) و خدمات تور و گردشگری سنگاپور در جزیره قشم و همچنین ارائه دهنده خدمات هندلینگ (NAC) و مطالعه و بازاریابی شرکت گروه لوفتاهانزا (Lufthansa Counsaltant group ) فراهم شده است.
وی اعلام کرد: با درایت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، نشست با شرکت های عظیم سازنده هواپیما و تامین کننده قطعات نظیر ایرباس، بوئینگ و بمبادیر در تهران، برای مسئولین فرودگاه قشم امکانپذیر شد.
به گفته شمس نژاد، طرح توسعه فرودگاه بین المللی قشم در زمینه ساخت سالن های جدید پروازی، برج مراقبت وتکنیکال بلاک، با توجه به سیاست ایجاد ایرلاین جدید در قشم با موافقت دولت تدبیر و امید در دستور کار این مجموعه فرودگاهی قرار گرفته است.
وی گفت: با توجه به شرایط استراتژیک قشم و فضای توسعه فعالیت های سرمایه گذاری در کشورمان، بطورحتم حوزه فرودگاهی قشم نیز در این فرآیند مهم اقتصادی و صنعتی مورد توجه قرار خواهد گرفت.
مدیرعامل فرودگاه بین المللی قشم اظهار امیدواری کرد که اجرای برجام و حذف محدودیت ها موجب   تغییرات بنیادین در صنعت حمل و نقل هوایی آسان و کم هزینه با مشارکت دیگر ایرلاین ها در کشورمان از جمله قشم شود.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.