پرتاب موفقیت‌آمیز اژدر توسط بالگردهای نداجا در رزمایش ولایت ۹۴/ اهداف متحرک زیرسطحی منهدم شدند

در دومین روز از رزمایش ولایت ۹۴، پرتاب اژدرهای بهینه شده نیروی دریایی ارتش از بالگردهای ضدزیرسطحی با موفقیت انجام شد.

در دومین روز از مرحله اصلی رزمایش دریایی ولایت ۹۴ تعدادی از اژدرهای بهینه شده نیروی دریایی ارتش به‌منظور انهدام اهداف زیرسطحی توسط بالگردهای SH۳D با موفقیت پرتاب و اهداف متحرک زیرسطحی را منهدم ساختند.
امیر موسوی سخنگوی رزمایش درباره پرتاب این اژدرها گفت: این اقدام که قبلا مورد آزمایش قرار گرفته بود برای نخستین بار در این رزمایش و در قالب تمرینات تاکتیکی توسط یگان‌های عملیاتی به کار گرفته شده است.
وی افزود: در این مرحله از رزمایش با فرض اینکه دشمن در راستای آسیب‌رساندن به خطوط مواصلاتی و منطقه عبور و مرور کشتی‌ها اقدام به مین‌ریزی دریایی کرده، نیروی دریایی ارتش به منظورر عبور بی‌خطر کشتی‌های تجاری و نفت‌کش خودی و باز نگه داشتن این خطوط با بهره‌گیری از بالگردهای RH اقدام به مین‌روبی در محدود تنگه هرمز کرد.
امیر موسوی گفت: در راستای به حداقل رساندن آسیب‌های ناشی از حملات شیمیایی، موشکی و هوایی دشمن اقدامات پدافندی مناسبی با حضور فعال تیم‌های مهندسی و یگان‌های جنگ نوین در حال انجام است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به تخریب برخی از امکان مسکونی و آسیب‌رسیدن به مردم عادی تیم‌های آمادی و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش با حضور فعال در منطقه نسبت به ارائه نیازهای اولیه و ضروری مردم اقدام کردند و با بهره‌گیری از سامانه‌های تله‌مدیسن و برقراری ارتباط با مراکز درمانی و پیش‌بینی بیمارستان‌های سیار به مداوای مجروحین پرداختند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.