مدیر عامل استقلال:جایی فرار نمی‌کنیم، پول‌ها را می‌دهیم

بهرام افشارزاده می گوید:« مخالف اعتصاب و تحریم هستم.»

باشگاه استقلال به مشکل عجیبی خورده است‌؛ پول هست اما به آن دسترسی ندارد. 5 میلیارد حاصل از درآمد پیامک‌های استقلالی‌ها، به این باشگاه رسیده اما آنها نمی‌توانند این پول را هزینه کنند چون در اختیار اسپانسر است. اسپانسر استقلال می‌گوید باید باشگاه بابت هزینه‌هایی که کرده، به آن مستند ارائه دهد اما باشگاه می‌گوید چون اسپانسر سرخود پول‌ها را مستقیماً به بازیکنان داده، خبری از مستندات نیست. افشارزاده در این‌باره توضیح می‌دهد: «همه چیز حساب و کتاب دارد. فردا ما باید به سازمان بازرسی جواب بدهیم. باید پول‌ها اول به حساب باشگاه می‌آمد نه اینکه مستقیماً به بازیکنان بدهند…»
مشکلات مالی استقلال به جایی رسیده که دوباره «اعتصاب» در این تیم قوت گرفته است. افشارزاده در این‌باره می‌گوید: «من مخالف تحریم و اعتصاب و این چیزها هستم. باشگاه دوست دارد پول بازیکنان را بدهد. ما به تعهداتی که داده‌ایم، پایبند هستیم. پول‌ها را هم می‌دهیم. یک مقدار دیر و زود دارد ولی می‌دهیم.» او در پاسخ به این سؤال که بازیکنان می‌گویند به آنها باید حق داده شود، توضیح می‌دهد: «ما هم نمی‌گوییم حق با بازیکنان نیست. آنها هم خواسته غیرمعقولی ندارند و پول‌شان را می‌خواهند ولی مسئله این است که الان پولی نداریم.» افشارزاده یک درخواست از بازیکنان استقلال دارد و می‌گوید: «بچه‌ها تا الان صبر و حوصله کرده‌اند. از الان هم کمی صبر داشته باشند. ان‌شا‌ءا… با روشن شدن تکلیف اسپانسر، مشکلات هم حل می‌شود. قطعاً قرارداد آقای سبک‌دست فسخ می‌شود و ما با آقای شیرازی به عنوان اسپانسر جدید همکاری می‌کنیم. متأسفانه بدقولی‌هایی شد که ما مقصر نبودیم.»
افشارزاده در پایان می‌گوید: «استقلال هواداران زیادی دارد و بازیکنان می‌دانند که چه مسئولیتی بر ‌عهده آنهاست. قطعاً خودم با بچه‌ها و کادر فنی حرف می‌زنم. تیم در صدر جدول حضور دارد و ان‌شا‌ءا… در پایان فصل هم قهرمان لیگ برتر می‌شویم. فقط باید کمی صبر داشته باشیم. باشگاه استقلال جایی فرار نمی‌کند و پول‌هایی را که قول داده، می‌دهد.»

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.