سردار نقدی: آمریکا می‌خواهد با چرب زبانی نفود کند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:آمریکا درشرایطی که جنگ و ترور و فتنه و تحریم را بی نتیجه دیده، در صدد راهی دیگر برای ریشه کن کردن انقلاب اسلامی ایران است و می خواهد با چرب زبانی نفوذ کند.

سردار محمدرضا نقدی، پنجشنبه شب در گردهمایی هیئت‌های مذهبی یزد با بیان اینکه اقدامات غرب و آمریکا همه پیام دارد، اظهار داشت: به راه انداختن مصاحبه مطبوعاتی با رئیس جمهور ایران زیر چکمه مجسمه امپراطور پیام دارد.
وی با بیان اینکه عده ای از دیپلماسی در مذاکرات سخن می گویند اما خزانه خالی خود را به دشمن نشان می‌دهند، بیان کرد: کسی که خزانه اش خالی است، در مقابل دشمن به روی خود نمی آورد نه اینکه این موضوع را اعلام رسمی کند که این امر به معنای آن است که ما هیچ نداریم و تو هر چه می خواهی به ما تحمیل کن.
سردار نقدی خاطرنشان کرد: امروز آمریکا در شرایطی که جنگ و ترور و فتنه و تحریم را بی نتیجه دیده، در صدد راهی دیگر برای ریشه کن کردن انقلاب اسلامی ایران است و در شرایط فعلی می خواهد با چرب زبانی و گفتگو نفود کند و با نزدیک شدن به کشور، مسئولان و مردم، به دنبال فرصت مناسبی برای ضربه زدن است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: آمریکا امروز در شرایطی که در کشورش فقط از دو گروه می‌توانند وارد رقابت انتخاباتی برای ریاست جمهوری این کشور شوند، می خواهد برای کشور ما دموکراسی تعیین کند و بودجه ای نیز برای دموکراتیزه کردن ایران در نظر گرفته است.

سردار نقدی تصریح کرد: مسئولان ما باید در برابر این حربه های آمریکا هوشیار باشند و بدانند که آمریکا از هر فرصتی برای ضربه زدن بهره خواهد گرفت و نمی توان به آن اعتماد کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه آمریکا در طول سه دهه گذشته نتوانسته اهداف خود را به پیش ببرد و همه نقشه هایش شکست‌ خورده است، ‌افزود: در مقابل، اسلام هر روز در حال پیشرفت است به نحوی که در خود آمریکا و در شهر هیوستن در ایالت تگزاس، سه مسجد ۳۰ سال پیش تبدیل به ۱۳۰ مسجد شده است.
سردار نقدی خاطرنشان کرد: یکی از عللی که آمریکایی‌ها و غربی‌ها، تکفیری‌ها را به راه انداختند به نمایش گذاشتن چهره ای خشن از اسلام بود تا مردم را از اسلام گریزان کنند اما منطق اسلام منطق حسینی است و امروز اسلامی که زیر بار ظلم نمی رود، به مردم دنیا معرفی شده است.

 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.